<3: 2010-01-19, kl 10:10:59 | <3: Allmänt

19 jan.


BILDER PÅ MITT GAMLA RUM.
Anna bad mig i början av året att posta bilder på mitt rum, men jag har aldrig riktigt haft tillfälle att göra det förens nu. ehm.. jaa så här kommer bilder haha!



Såhär såg mitt rum ut. Mina föreldrar bestämde i sista minut för att köpa gröna Gardiner istället för rosa. Något som jag var väldigt glad över.. Fönstret är stort, dubbel skjutdörrsfönster(?) och jag har en egen balkong utanför..
I even have a guitar hehu!


Min lilla tv, Blomman jag köpte på ikea, och svenska flaggan som pappa gav mig!


Trappen jag trillade nerför.. det är 12 trappsteg MUMS.


Anna

Ooh mysigt :) O nu kräver jag bilder på ditt nya rum ;);) Hehehe.. Nej men TACK! Nu får jag lite mer känsla för hur du bor o sånt liksom. Det känns bra!! Fett sött med sverigeflagga :D



<3: 2010-01-19, 19:15:17 | URL: http://tibia.blogg.se/
Mamsen

Det var på tiden, men suck så sent och hur ser ditt nya rum ut :)


Mamsen

Vad västerländskt! Och jag som sett framför mig något mer japanskt med futon och skärmar :)


Chaaaaaaaaaliiiiiii

URSÄKTA?????!!!!

ramlade?



Klumpeduns kan du ta hand om dig själv?!



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.