<3: 2010-01-29, kl 16:01:52 | <3: Allmänt

Idag

Idag har jag varit med om/gjort följande saker:

Bakat Apfelstrudel som smakade mer som apfelbrot. Mina gruppmedlemmar var inte så.. duktiga.

Ätit Calpis soda Marshmallows.. inte en hit!

Promenerat hem med Yuika och Rodrigo.. känns jobbigt att veta att nästa gång jag ser Yuika kommer vara 30 min innan jag går på tåget mot flygplatsen.

Sett en gammal kvinna i rullstol skrika på Yokohamastation. Det var en maasso om fänglesestraff som inte var rättfärdiga, och någon kvinna. Jag förstod inte.. hon var läskig.

Såg en tjej svimma på starbucks, så att polisen kom med en rullstol och körde iväg henne.

MEN ALLT DETTA ÖVERSKUGGAS AV DT FAKTUM ATT JAG IDAG.. BLEV ERBJUDEN PENGAR FÖR DEJT/SEX...

Assåm i japan är det ganska stort med eskort. Dvs tjejer i 17-22 års åldern går ut med rika buisness men som skulle kunna vara deras pappor. De männen betalar en viss summa för dessa dejter, och i vissa fall även för sex.
Tex.
Dejt under dagen 1000-2000kr plus shopping eller cafemat.
Sedan runt 5000 för sex.
..
så åter till mig.
Jag var på väg till starbucks då en man i 50årsåldern kommer fram till mig.
"ursäkta.. pratar du Japanska?"
I vanliga fall brukar jag låtsas att jag är en dum gaijin(utlänning) som bara kan svenska, men han såg faktiskt inte skum ut så jag svarade bara "ja, det gör jag"
Då börjar han snacka om att jag är en "kawaii onna" dvs, söt flicka/kvinna. och att han gärna ville gå ut på en dejt.Det var då jag insåg att den 50 åriga välvårdade rika mannen ville köpa eskort/sex av mig.
HERRE GUD är allt jag säger...
"Ursäkta, nej ursäkta" det var allt jag sa, på ett väldigt rtigt sätt och började gå därifrån. Efter mig hör jag honom ropa "men cafe då? hotell? jag betalar!!"
Helt otroligt att det faktiskt händer här.. Maiju blev en gång erbjuden 2000kr för en hotellnatt med någon skum random dude i Yokohama. Jag har blivit stalkad på stationen av en man som ville dejta mig. Och han gav inte upp förens jag gick mot polisstationen. Så detta är lix min andra gång att bli erbjuden..
SER JAG UT SOM EN HORA?!

Usch och fy.

Så.. hur har eran dag varit?


Emily

... D: USCH. Det här låter ju värre än den gången du fick springa till koban ju! Är glad över aldrig ha varit med om det...

Själv har jag spenderat mkt av de senaste dagarna med att stå vid en busshållplats i minus 10 grader och frysa ihjäl. Och därimellan försökt locka små oskylda 94:or till min skola. Life is hard :( XDXD



<3: 2010-01-29, 17:02:08 | URL: http://tokyodarjeeling.blogspot.com/
Hanna

Usch jobbigt D: de senaste dagarna har jag gjort samma sak som Emili faktiskt XD



<3: 2010-01-29, 18:25:24 | URL: http://colorfusical.tumblr.com/
Målar-Malin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Asså, inte kul egentligen, men ... hahah <3



<3: 2010-01-30, 03:21:49 | URL: http://malarmalin.blogg.se/
nalex

HAHAHAHH GURKAN DÅ :(((( ne d gör du verkligen inte



<3: 2010-01-31, 19:58:31 | URL: http://msvicious.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.