<3: 2010-01-29, kl 16:07:25 | <3: Allmänt

Kamome

Alla i min förening var tvugna att skriva en A4 med "tack för detta år, detta har jag gjort".
Jag hade dekorerat mitt med bilder, suttit uppe hela natten för att skriva en text. Gått upp tidigt på morgonen för att börja skriva in det fint på A4an, verkligen Fightat med att få klart pappersjäveln..
Sedan lämnar jag den till en av de ansvariga.

Envecka senare får jag ett telefonsamtal:
En annan ansvarig: "VARFÖR HAR DU INTE LÄMNAT IN PAPPRET!!"
Jag: "Eh va.. det har jag ju?"

Sedan en timme senare får jag ett sms. personen jag lämnade mitt papper till.. glömde det på toaletten i Yokohama. COME ON! hur klanting får man bli?!
Till råga på allt hade hon inte berättat det för min förening, så nu idag fick jag sitta ned, stressa och srkiva om allt igen så att jag kan skicka det med posten imorgon.

Ibland älskar jag mitt liv.


Tichaa

Men sötaste hjärtat klart det inte handlar om dig. Du skulle ju aldrig titta åt andra hållet om jag var ledsen bredvid dig. Oroa dig inte! :D



Saknar dej! <3



<3: 2010-01-31, 03:05:34 | URL: http://ticho.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.