<3: 2010-02-05, kl 17:08:57 | <3: Allmänt

Feb. 6, 2010

Imorgon.. eller rättare sagt om mindre än 12 timmar befinner jag mig på ett tåg mot Flygplatsen.
Jag ska där sova över en natt ( på ett hotel ) och sedan stige rjag på Flygplanet 12.30 på söndag.

Fyfan vad det känns konstigt. Hade mitt tacktal och mitt Hejdå igår i skolan, och grät inte en enda gång. Skrattade igenom hela dagen. Ni vet ett sådant där panikskratt som man brukar få medans/efter man gråter...?
Ett sådant var det iallafall.

Är inte beredd att åka hem ännu, samtidigt som jag känner att det är det enda jag vill göra. Svårt det här... verkligen!

Men iallafall.. Detta blir nog mitt sista blogg inlägg i Japan.

Ima made ni, hontou ni.. Arigato.


Emily

Välkommen hem, Sarah~ :D:D



<3: 2010-02-06, 12:30:12 | URL: http://tokyodarjeeling.blogspot.com/
Hind

Gud tiden har gått sjukt snabbt :D<3 Ska vara kul att ha en solstråle tillbakx till klassen



<3: 2010-02-07, 12:13:27 | URL: http://moipetit.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.