<3: 2009-09-12, kl 14:40:06 | <3: Allmänt

Karaoke, KaitenSushi and a drenched Sarah.

Idag har varit en bra dag. Det behovde jag verkligen, its about time typ.
Tog mig till Yokohama runt 2 tiden, och satt och laste i ungefar en timme. Efter det sa motte jag upp med Liv (norge) AJ (Thailand) och Maiju (Finland) och vi drog till Karaoke.
Forst gick vi in till ett stalle som heter BIG ECHO som ar ett av de "basta" stallena. Visste verkar det valdigt hightech med  Softcreambar och drickbar, men det kostar ju darefter ocksa.
For en halvtimme kostade det 500yen per person. Alltsa typ 50 kronor i halvtimman, och drickbaren var INTE inkluderad i det priset.
Vi bestammde oss for att skita i det och ta oss vidare nagon annanstans.
Pa vag mot stationen far AJ syn pa en liten skylt med KARAOKE.
Stallet verkade ha ganska bra priser, sa vi bestamde oss for att ga ner och titta efter. OCH JA.. ni horde ratt.. Ner.
Man var tvungen att ga ner i en kallare typ, och alla vi kande oss valdigt olustiga dar. Det var ett typiskt sadant stalle dar de har kameror i alla karaoke bas och filmar par som har sex.
Assa... sa kandes det. Och sedan fragade de om vi ville ha nagot att dricka, och aven om det hade ingatt i priset hade jag verkligen ALDRIG stoppat i mig nagon dricka darifran. Sa orent var det.
Men vi hade galet kul, och spenderade en timma pa karaoke<3
Vi sjong allt mojligt och skrattade helt galet nar vi sag Maskinen raknade hur manga Kalorier man brannde! HAHA bara Japan har sadant, helt seriost.
Nar vi gick ut for att betala mottes vi av en helt sjuk lukt.
Det luktade sperma, kiss och fried food.
Vi betalade valdigt snabbt.

Efter det tog vi oss till ett sushistalle , dar vi spenderade resten av kvallen.
MYSIGT.
JAg blev genomblot efter dock eftersom jag inte tagit med mig ett paraply. Det var iof bara mysigt, men alla tittade pa mig som om jag var dum i huvudet! men its all good!
PEACE



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.