<3: 2009-09-17, kl 16:22:21 | <3: Allmänt

I am myself, thats to bad.

Vet inte om jag sagt det men jag gar pa gym 4 ganger i veckan ( Tis-Fre ).
Idag fick jag hora fran en anorektisk tant att jag hade jatte fin hud. Ganska roligt!
Sedan bestamde sig en annan (50arig?) tant sig for att hon skulle prata med mig, hehehe... Sa hon fragade var jag var ifran, och sadant. Sedan fragade hon hur lange jag bott har och jag svarde att jag bara bott har i 6 manader. Och ni skulle satt hennes min nar jag sa att jag bode har sjalv utan mina foraldrar i en "homestay".
Och utbrast saker som    " AAAH sa kul, och vad fantasktiskt, "    och typ..    " Detta ar ett fantasktiskt ar for dig, gor ditt bast ha kul och plugga hart ".

Kom hem fran traningen och slevade upp tva matskedar potatis sallad med typ gurka morotter och tonfisk i.
TVA matskedar, med 1/4 dels morot.
Tankte, aaah vad sunda jag ar som ater lite efter traningen.
Sedan satter man sig ned for att ata den, och XX kommer in i rummet och tittar skeptiskt pa den lilla tallriken och fragar; "Daijobu?".

(oversatt; Ska du verkligen ata sadar mycket nu innan du gar och lagger dig. Du blir tjock)

Fick daligt samvete och la ner allt i en matlada istallet. Sa det blir lunchen imorgon.. Eller middagen.


Mammsen

Japanskan är verkligen kärnfull. Ett ord för allt det där. Eller det kanske är som mina höjda ögonbryn lol.



Snyggt jobbat med träningen!!

Kram


boouuu

vad du är duktig som tränar ! <3 :D kämpa på !!! ^^ <3333

jag har också börjat träna lite grann,, fast knappast lika mkt som du x'D hehehehehe <33




Madde

Orka att du lyssnar på en idiot som säger att man inte ska äta efter träning. Äter du inte så bryter kroppen ner sig själv och allt går åt helevete. Sarah, strunta i idioten, och ät<3<3<3


Klara

För de första så lyssna på madde ovan! Hon är en mycket klok person, ibland ;P I det här fallet VÄLDIGT klok! :)

För det andra så tycker jag också de borde satt två på varje huvudroll då skulle flera få chansen att uppträda samtidigt som det alltid finns en reserv ifall att någon blir sjuk...

När kommer du hem sarah? Jag menar EXAKT datum :P

kraaam <33



<3: 2009-09-20, 12:06:44 | URL: http://klarissan.webblogg.se/
Malin

Du skulle svarat: "Din mamma!"

Man ska äta efter träning, annars har kroppen ingenting att återställa sig med och bygga nya muskler. <3



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.