<3: 2009-09-12, kl 15:01:37 | <3: Allmänt

Dikter.

Me and Liv has started to write tankadikter( 5, 5, 7, 5 ).

Mina:

  Oh you sad sad girl
  What were you thinking?
  Those higheels make it look like,
  you pooped in your pants.


- alla som har sett Japanska tjejer ga i hogklackat forstar.

  Fallin to the ground,
  her screams are endless.
  A desperate cry for help.
  Its all in her head.

-lite seriost men whatever

  Aso no asa
  hayaku okimasu
  neteitai.

- min forsta japanska HAIKU, som jag kom pa drygt 5 min sen.
  Oversattningen skulle vara nagot i stil med:
                Imorgon bitti
                Maste jag vakna tidigt
                fast jag vill sova 


Livs:
 
 Jentene er na
 Optatt med lunsjen
 Godt med pause nar man er
 fem min fra et mord

- hon var sa irriterad pa en tjej i sin klubb, att hon ville putta ned henne ifran scenkanten. (de spelar fiol, och tranade pa scen idag).
  Norska e lite.. svart att fatta kanske, men oversatt e det typ:

             alla flickor ar
             upptagna med lunch
             pauser ar bra nar man ar
             5 min fran ett mord.


There was once a Japanese man
Who just couldnt control his right hand
Until he felt up a girl
from the Western world
 - Now he keeps his fifth limb in a can

- Och ja.. man kan hora pa Livs limmerick att hon e galet trott pa att alla gammla man stirrar pa hennes brost.

An anime freak from New York
( a butt ugly dork )
Went to Japan to get laid
And now this limmerick will fade
Cause we all know that would actually work.


- Detta ar japan i ett notskal. GALET fula killar som inte ar japaner har varldens sotaste flickvanner.
  Killar som  aldrig skulle ha en chans i vastvarlden lever kungaliv har.


DET VAR ALLT FOR MIG. PUSS OCH HEJ.
 hehe.

Nej, men imorn bar det av till Utsonomiya tidigt tidigt. HAAH NINJOR HERE I COME.
Gonna see Tall blonde guy, Black cherry and Sarahx2 tmrw HAHAH


Danne

Hahahaha vilka sköna dikter :D


booouuuu

det här blogginlägget gjorde min dag :) <3

miss you :D <333


Hind

jag ser att du njuter allt för väl i Japan :D



<3: 2009-09-14, 21:38:43 | URL: http://moipetit.blogg.se/
Sandy

Hahaha, då vet jag en hel del grabbar som skulle behöva flytta dit XD Gillar den där sista dikten förresten XD (Y)



<3: 2009-09-15, 19:51:02 | URL: http://gaarafreak.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.