<3: 2009-10-05, kl 01:07:10 | <3: Allmänt

Ett.. trott inlagg? Nothing will make sense really.

Helgen har varit helt underbar, borsatt ifran en liten freak out igarkvall.
Men den ar redan som bortblast, I say.
Nej men, jag ska se om jag hinner skriva in vad som hant ihelgen. Och kanske tilloch med hinner med en liten update om vad som hant i september, och vad som kommer handa i Oktober.
Min blogg star nastan helt still nu, I know..


Just nu ar klockan.. 8:05 pa morgonen. Sent tycker ni, men om man sommnar klockan 3 och vaknar klockan 5:30 sa betyder deta tt man kanner sig som en levande Zombie klockan 8 pa morgonen.
Helt arligt, manniskan ar fanimej inte konstruerad att sova sa lite och ga upp sa tidigt. Och sedan annu varre.. ga till skolan pa det? Nej tack!
Aja, jag har atit min frukost, klatt pa mig osv osv. Ska nu borsta tanderna ta min bag och dra. Men jag orkar verkligen inte. Allt jag vill gora ar att sova tre timmar till. Sedan fa chilla hemma ensam, och efter det dra till starbucks och skriva brev och (om jag hade haft internet pa min dator, sitta vid den) medans en SoyChailatte blir min.
Japp, that my new love dear ones.
Eller ja.. nvm. Mendet skulle vara najs. Sedan skulle ajg komma hem, stada rummet och byta ut lakanen sa att det luktade gatt, och sova typ 5 timmar till. Det skulle vara den perfekta dagen i mina ogon just nu.
Men men, man kan ju inte fa allt... eh.. Onskar jag fick Svininfluensan bah.

PUSS PA ER ALLA, nu ska jag borsta tanderna heh. (duktig tjej.. eller natt sadant).


Hanna :D

Varför gick du och la dig så sent då? :P Inte för att jag somnar lika sent som du men jag vaknar 05:30 jag med... Det är ett helvette att försöka ta sig upp på morgnarna D:



<3: 2009-10-05, 07:20:23 | URL: http://colorfusical.blogg.se/
Pappsen

Gå och lägg dig tidigare!!!!!!!!!

Puss


Emily

Åh, ungefär som jag igår natt alltså! Måndagmorgon, here I come... NOT D:



<3: 2009-10-05, 08:53:17 | URL: http://www.tokyodarjeeling.blogspot.com
nalex

vadå sent?! oftaaa d e fett tidigt haha:( har blivit som dig btw hah!

underbart kom hem



<3: 2009-10-05, 17:38:23 | URL: http://msvicious.blogg.se/
C

Hmm...!!!!

Det har aldrig möjligtvis fallit dig att följa rekommendationen på 8 timmars sömn, Shizuka?



nej?



inte ens lite?



nej ok..



GÖR DET!



<3: 2009-10-05, 20:36:37 | URL: http://chalisak.blogg.se/
Niklas

:/ sömn är heligt... inte värt att avbrytas med nåt så värdelöst som skola/jobb xD



vad händer om du kommer för sent till skolan i japan btw :O ?



<3: 2009-10-06, 23:32:59 | URL: http://www.myspace.com/cvetkovski

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.