<3: 2009-05-20, kl 09:52:36 | <3: Allmänt

Say You'll mean it.

Nu är det såhär.

Haha, det lät serisöt. aja,

Idag slutar jag ganska så tidigt så ska försöka fixa ite bilder och posta så ni ser lite saker I min vardag. Hihi, vänta så ska jag hämta min kamera!


såå..
   Min yoghurt och Musli <3 hihi älskar dessa!



 

Kelloggs blandsak + Blåbärssylt + godaste brödet jag någonsin ätit =


hihhiih gott MHM!


 


karin

det där ser ju väldigt nyttigt ut :P skulle säkert passa mig utmärkt, typ som frukosten i Taizé PUSS!



<3: 2009-05-20, 16:17:12 | URL: http://curri.blogg.se/
Mamma

Vardagsbilder eftersökte jag i och för sig, men om det nu är mat som är vardagen kunde du inte placerat yoghurten på den berömda toaletten som vi ännu inte sett, eller i ditt rum med vi bara skymtat, eller på det talande badkaret eller åtminstone på köksbänken med ett foto så att man sett hela köket.



SAKNAR BILDER!!!! På hur det ser ut.....


bou

Jag håller med din mamma Sarah :D MER BILDER!! ^^

Vi saknar dig,, massa kramar på dig <3



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.