<3: 2009-05-20, kl 11:32:42 | <3: Allmänt

Say anything, anything.

Jag äter morot. Så himla gott! Dör lite.


Här skrattar mamma varje gång jag äter det för det är tydligen inget man vanligtvis gör! men äsch, jag är en dum ovetande svensk HAHA.

Har lätt skrivit två låtar. ( inte helt färdig men nästan ) behöver alltså bara sätta ihop ett band eftersom den senaste är riktigt bra och på engelska. Behöver lite gitarrer och behöver VERKLIGEN en bas! Hahha

Mina fingrar dör, eftersom jag inte spelat på väldigt länge, och naglarna rök. Hade glaet långa och jätte fina naglar. Inte längre! Fniss.


Idag hade vi ett musikprov. Alltså, man går in och sjunger låten som vi övat på de senaste gångerna inför läraren och en elev. Tydligen var jag duktigast av alla, och läraren bad mig sjunga solo inför hela klassen, jag tackade bestämt nej! Hahhaha. 
Ar galet glad över att jag faktiskt kan få till en klar Klassisk klang " typ lite sådär opera aktigt". Eftersom det var det vi stärvade efter I denna låt! Hahha Men ni skulle hört min Japanska! Hahah, hittade på fett mkt ord eftersom jag inte kom ihåg dem HAHA. Awesome

Vi tittade även på Ariel, galet länge sedan jag såg den filmen sist. Jag älskar Disney, och jag grät. folk kallade mig söt.


Har lätt hippie kläder idag.. hahha nej, men jag ser fett fresch ut! Tillochmed lärare stannade upp och sa att jag var fin och söt idag. Nice.

Här I Japan tänker jag typ mer på matchning, eller så är det väl typ bara för att jag endast tog med mina favorit klädesplagg. Och då blir man snyggare.. eller nått! Hahhaha


Idag ska vi äta pizza och pasta. Det är nice jag gillar min mammas tankevågor. Och imorgon blir det chokobröd till frukost! Hahhaa, men min träning börjar dock denna vecka så då kan jag äta det utan må dåligt! Hihi.


Btw så har jag låten Jasey Rae på huvudet, och kan inte få ut låten. Gillaren skarpt!


Russin och Nötter är dyra I japan.

Puss på er alla! hihi


Klara

sarah du verkar ha de underbart!! :)

vi saknar dig dock :( (särskilt på idrotten när de e bollsport, ja är lixom ensam bollrädd nu ju)

pussis



<3: 2009-05-20, 15:10:23 | URL: http://klarissan.webblogg.se/
niklas

asså.. alla chippisar kan spela instrument, men ingen kan sjunga :D

så du borde kunna hitta ett band xD


niklas

oki då...

http://www.youtube.com/watch?v=2ApsZDSYPcc

men ändå! xD


Mamma

Niklas, Sarah är i Japan inte i Kina!! Hihi.

För den delen denna kinesiska har omöjligt fått sin skolning i Kina lyssna på hennes sångengelska.


Anonym

HAHHAHAHAH Mamma! LOL.

Besserwisser <3

hihiihiihi, tror att det :r samma saj flr niklas Haaa


Tich

Yes du ska börja träna! Go Sassi! :D



<3: 2009-05-21, 16:56:24 | URL: http://Asiatic.devote.se/
Madde

Det jag älskar är att du faktiskt tycker att en av dina låtar är bra. Har det någonsin hänt förut?!



<3: 2009-05-21, 22:29:06 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
MISSEXTRA

Vad ska du göra nu i långhelgen då?:)



<3: 2009-05-22, 22:59:29 | URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Sarah

hahah, promenerade idag. Detta :r b;rjan p@ min tr:ning tich! hihi



Madde: Joo, :r ganska stolt faktiskt haha



Missextra: Finns ingen l@nghelg h:r hahha :((



<3: 2009-05-23, 06:01:25 | URL: http://jpnsa.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.