<3: 2009-05-25, kl 14:17:47 | <3: Allmänt

Pussen.

Två stora saker har hänt sen igår.


• 1.      Vi har köpt ett Wii. Och med det Wii fit.
Nya Regeln I huset är nu att träna med familjen (eller själv) en gång varje dag!
Hahha, jag ska bli nyttig MHM.. Funderar även starkt på att köpa en till kontroll och ett mariokart! Mysigt, roligt? JA!


• 2.      Jag och mina vänner har bestämt att vi ska ha sockerfri månad. Detta passer mig alldeles utmärkt eftersom jag tack vare allt socker nu gått upp 8 kg. Dessa kg ska nu dö. Underbart! Hihi

Fatta.. Jag ska klara mig utan socker ( endast frukt socker är okej) I en hel månad!...

Jag längtar redan till 1 Juli då vi är klara.

Just nu sitter jag och äter min sista smörgås med lönnsirap. Japp... Imorn börjar helvetet!
 

I need moral support guys <3

Ps. Jonas?


Mamma

Go Sarah Go!!!!


annica

WIIIE! sarah jag är otroligt mega mega stolt över dig och dina japanska vänner som äntligen har insett de där med sockerfri månad! du kommer lätt klara de, tänk på mig!! jag stödjer dig helt och fullt från andra sidan jorden!! och träning mums i know you like it ;) haha iförsej faller jag själv ur, de e snart bikini säsong ska bli nytto annica snart igen men hmm.. när du åkte så försvann hon men hon kommer tillbaka inom en snart framtid hehu!! haha <3<3<3



<3: 2009-05-25, 18:29:18 | URL: http://annici.blogg.se/
Emily

Okej, nu blev du (nästan) den sista av mina vänner att inleda en sockerfri månad xD Jag kmr få mkt dåligt samvete om detta fortsätter...!! Du får istället bli min inspirationskälla att också bli nyttig :) Men lycka till! (1 juli kmr snart~)


pappsen-san

WII, YES. Då måste vi ha ett när du kommer hem, eller...

Kanske jag borde skaffa det redan, ja för att det verkligen fungerar när du kommer hem. Hmmmmm.....

lycka till med sockerfria månan, bit ihop.....


pappa-san

WII, YES. Då måste vi ha ett när du kommer hem, eller...

Kanske jag borde skaffa det redan, ja för att det verkligen fungerar när du kommer hem. Hmmmmm.....

lycka till med sockerfria månan, bit ihop.....


Malin

Hihihihi, det kommer göra dig gott Sarah! <3


Anonym

Shizuka Chally har bitit ner alla sina naglar igen TT (dum Hemtenta DUM hemtenta...ska vi byta?)



8 KG????? Vad hände med din "åh Japan kommer att göra mig så smal" BAHAHAHAHAHA ..yeah right! <
<

vi ska vara precis som vi var för ett år sedan om ett år när vi kommer att träffas (nej nu är jag för trött för att ens försöka förstå vad jag själv skrev nyss). Godnatt bajs och be för att jag hinner göra allting som ska göras.



ps. är det meningen att man ska mejla dig? o_O


sarah

Emili:

HAHa, Sockerfri månad är fettsmart asså!

Du borde lätt ha det innan du kommer till Japan. Och så kommer allt kännas så mycket godare och så när du är här.. Eller nått sådant hihi! <3





Annica; Hihi, Babe!

Självklart, känner jag ditt stöd. Har lätt berättat om ditt sockerfria år för alla vänneroch de var helt galet imponerade! Hihi. Nu måste du skicka lite sockerfria recept på saker så att jag kan baka något gott! Haha

HAHA, du måste ju börja bli nyuttig nu snart, biki säsongen närmar sig SNABBT! Hihi puss



Challi;

slutaBita på dinanaglarbaby!

Trodetellerej, jag hade galetsnyggaoch långa naglar för typ en veckasedan, men vartvungen att bita av dem eftersom jag inte kunda spela gitarr annars! Hehu.

HAHA, jag kommer ju bli smal nu. Jag antar att jag tröst äter eeller något hahha,..

Ps. Du fårgärna maila och säga hur det är med dig, men inget måste! Jagkommer nog inte svara, eller och om jag gör det tar det nog ett tag!



Pappa! ::

HAHAHA, du är en nörd. en söt nörd!

Men köp Wii om du vill det! Haha, lol. Om du gördet så kan jag ju köpa en kontroll och spel här och sedan ta med mig hem igen. Då har jag ju lixom inte kastat pengarna I sjön! hahha.

Pussen. ( PS… nör man pratar om sig självlägger man inte till något san. Det är endast en form av respect för andra, men du är gullig! ) hihi



Mamma! Tack mamsen! Nu gällere! Hahah





<3: 2009-05-26, 04:14:20 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
nalex

det blirbra hiih tror på dig

måste springa men jonas verkar må bra puss



<3: 2009-05-27, 12:22:56 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Hanna

Lycka till :P <3


Danne

Whaaha, om du skaffar mariokart så måste vi byta friendcodes så vi kan mötas!


Lisa

Lycka till!!!



<3: 2009-05-30, 17:00:20 | URL: http://code4.devote.se

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.