<3: 2009-05-15, kl 13:54:07 | <3: Allmänt

Mitt LIV.

Utan musik 24/7 har jag insett en sak.

Musik är verkligen det jag brinner för, och det är det som gör mig lycklig. Skulle kunna byta bort mycket av mig själv. Men skulle aldrig byta bort min musikalitet mot något.


Jag har även inset att jag VILL bli känd. Jag VILL vara medlem I ett band. Jag VILL verkligen ha en karriär I musik. Och när jag kommer hem igen ska jag försöka jobba så hårt jag kan för att uppnå detta.


Kommer säkert trampa folk på tårna och kommer säkert bli en galet grinig vocalist ibland. Men för en gångs skulle ska jag försöka kämpa för något. För något jag verkligen vill uppnå.


Linnea

Go for it!



<3: 2009-05-15, 14:04:55 | URL: http://lillonea.blogg.se/
Hanna

Säger som Linnea. GO FOR IT!!! Om det verkligen är det du vill så gör det nog inte så mycket om du trampar någon på tårna. Jag skulle iaf förstå om du gjorde det.



Men men men du lova mig en sak! :D När du blir känd kan väll jag få vara din egna lilla fotograf typ? <3 hehe


nalex

du och jag hihi?<3



<3: 2009-05-15, 18:36:00 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Mamma

WOW!! Älskar dig, älskar din röst och är jätteavis på dina möjligheter inom musiken. Alla borde göra det som gör dem glada. Jag blir glad av att vara din mamma, så det gör jag :) även om du gör det svårt för mig genom att befinna dig på andra sidan jordklotet!

Puss


niklas

jag är stolt över att vara din vän sarah! <3


You-know-who (bäst för dig att du gör det också!)

Då passar det ju bra att ta upp min lilla plan om att göra dig till japankändis. REMEMBER?



Blond, blond och återigen blond i japan. Kan det finnas någonting mer passande än ja ...BLOND i japan?



Jag är så j*vla smart. Shizuka we are going to be rich together! 10 procent till dig och jag tar resten för att överhuvudtag ha kommit på idén. Deal? ;)


you-know-who (bäst för dig att du gör det också!)

Då passar det ju bra att ta upp min lilla plan om att göra dig till japankändis. REMEMBER?



Blond, blond och återigen blond i japan. Kan det finnas någonting mer passande än ja ...BLOND i japan?



Jag är så j*vla smart. Shizuka we are going to be rich together! 10 procent till dig och jag tar resten för att överhuvudtag ha kommit på idén. Deal? ;)


annica

ÄNTLIGEN! <3



<3: 2009-05-17, 22:33:59 | URL: http://annici.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.