<3: 2009-05-26, kl 04:23:48 | <3: Allmänt

Busigt Sarah.

Sitter lätt I skolan nu..

Har två timmars hål som jag ägnat till att plugga Kanji och lite ord. Jag är galet trött.
Om ca 10 minuter så ska jag ha två timmars lång lection JApanska, detskabli nice. Just nu vill jag verkligen äta pannkakor, vet inte varför haha! Ska nog gå ner till vårat 7/11 och köpa en äppeljuice! Hihi mums.

Här I bilbioteket får man inte dricka och äta, men jag är fett diskret och gör det iallfall.


Nu harjag läst alla Harry potter böcker två gånger sedan jag kom hit. Och läst om hela twilight serien.

Har även läst ut alla värda böckeri Skolbiblioteket, så vet interiktigtvad jag ska göra nu. Ska be bibliotikarien att köpa in Två delarna efter eragon. Vad heter de på engelska? Kommer inte ihåg haha.

Hoppas ni alla mår bra och så. Puss


karin

Har du läst det fattas en tärning än? :)



<3: 2009-05-26, 20:01:08 | URL: http://curri.blogg.se/
nalex

hahah älskar att du laddade upp samma text två gånger lol<3



<3: 2009-06-03, 13:46:30 | URL: http://msvicious.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.