<3: 2009-06-18, kl 14:55:15 | <3: Allmänt

Wonderful Weekend!

Måste säga att denna helg
(den som précis varit, eftersom jag suger på att uppdatera)
har varit den bästa sedan jag kom!
Kände mig helt normal för en stund.
 Hoppas detta kan hålla I sig.



Torsdag.

Min första badmintonpractice. aasåå.. Det är typ bootcamp, jag driver inte!

Uppvärmningen är en timme, och det består av stafetter, shuttling, hoppande, springa allt du kan fram och balkänges osv osv... Både jag och mina knän kommer dö!

 Vilken gissar vi kommer dö först? Hum.


Iallfall. Träningen är I ca. två timmar, och tre gånger I veckan. Så nu kommer tisdagar torsdagar och fredagar bli min död. Men det var kul att få träna något, man känner sig ganska nyttigt. Och jag har bestämt att jag ska gå ner 10 kg på ca 7 veckor. så jag behöver badmintonen! Ofta jag ska sluta äta lix?
Nej, skulle inte tro det!



Fredag.

Denna dag var helt underbar, Dagen fylldes av underbara vänner och det underbara faktumet att jag slutar klockan 12 på fredagar, så jag gick ner till Mc donalds. Där åt jag en glass medans jag läste Narnia (igen). Mysigt. Sedan gick jag hem och möttes av synen av min nya säng<333

Hhihi, så helt sjukt jävla underbart att han en säng. Och den är stooor! Mums!

Jag hade fått tillåtelse att jag skulle få gå på ett vineyard möte. Eller rättare sagt movienight!


Att få tillåtelse till detta var verkligen sjukt svårt, men jag vann efter ungefär ca. 30 bra punkter om varför jag
skulle få gå. De hade bara ett argument, som jag inte kunde såga totalt och det var
" it's a rule".
Men alla andra som " but it could be a cult" "youll be home late, its dangerous" osv. Sågade jag totalt.


 Mio and Sobia<3


Så vid 6 tiden åkte jag dit. Väntade på alla mina vänner, och sedan kom de och mötte mig.Vi nådde "tillställningen" vid 7 tiden, det tog lite längre eftersom vi flummade halva vägen dit.

Vi möttes av massor av engelsktalande halv japaner, och POPCORN! Hii Har inte ätit popcorn på så himla länge. Det gjorde lätt mitt liv.

Jag och sora hade också sjukt kul att tjejen som jag hatar ( ifrån koto ) också taggade along!

Asså, hon bara typ hakade på och bjöd in sig själv. Ingen gillar henne speciellt, och vårt gäng är ganska kramig och galet skrattiga, så hon hamnade ju ganska utanför.. Lite hemskt men men..
Vårt gäng satt/låg typ på varandra med popcorn och choklad och fnissade åt allt som hade med filmen att göra. Speciellt peters alla " åh jag är cool och häftig nu med ett svärd" bravader. Haha, fyfan va kul vi hade, speciellt jag och Sora båda typ grät HAHA. På vägen hem ( klockan var runt halv 11 vilket är SJUKT sent för skolungdommar) så mötte vi massor av Gaijin(utlänningar) på tåget. Halva packet var fulla och resten bara väldigt högljudda. OCh Sobia verkade verkligen full. För mycket oscker och för lite sömn gör att man tappar mycket självbehärskning!

Hon tyckte att de var as coola, medans jag och Yuika promt höll på att de var töntar. ( vårat omdömme är lite bättre måste jag säga ).

Men kom hem vid 11.20. mina föreldrar hade väl räknat med att jag skulle vara hemma 10, men eftersom jag hade sällskap nästan hela vägen ( och därför tog det långsamma tåget som tar 40 min ist för 20 ) så var de inte arga. Skönt!


All of us! At the train station, about 5 sec before the train came in!
We had to rush HAHA! <3


This is Soras very Infamous dance. Its very precious! haha :)
( Pretty Misa next to Sora, who also is very pretty I must say! haha )


Couscous!
 this is done when someone burps. And the last one to do it gets hit. Im always last! hahha
Flickan till v:nster :r :ckeltjejen som jag hatar. Uschhi



Lördag kommer snart!


Tichaa

Hahaha, vi gör det där tecknet när någon pruttar och den som gör det sist måste typ bjuda alla på öl. Eller ja någonting sådant. Reglerna ändras hela tiden när man är med rugbygrabbar hahah :D

Miss you baby



<3: 2009-06-18, 18:33:56 | URL: http://chinesex.blogg.se/
nalex

hahah sötnos

om det blir sämre får du komma hem aight



<3: 2009-06-18, 21:01:20 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Anonym

Rugbykillar g@r inte att lita p@! hahah<3



haha, Nadja!

Jag kommer hem ifall jag inte orkar mer, men justnu har jag det faktikst galet bra!


annica

Sarah mitt hjärta hoppar glädjeskutt, du har lix vart på ett vinyard möte coooling ofta de finns i japan ens.. haha diskuterade lätt de här med en kär vinyard vän och han berätta att de tydligen finns överallt och att jennifer aniston är med i vinyard hahah de e du och aniston!! haha miss you mucho! <3



<3: 2009-06-20, 23:16:53 | URL: http://annici.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.