<3: 2009-06-04, kl 10:34:10 | <3: Allmänt

Running, Im running.

Ni vet sådanna där dagar då allt bara går rätt?

När det känns som om om har en solstråle som följer än hela dagen som I tecknade serier?


Idag var en sådan dag!


Jag bestämde mig  igår för att jag skulle vakna tidigt idag för att kunna gå ut och motionera innan frukosten,
och vet ni vad?
 Jag lyckades!

Jag måste säga att jag är så sjukt jävla stolt över mig själv. Eftersom det finns två saker jag hatar mest här I världen, och det är träning och att gå upp(vakna) tidigt.
Men iallafall.
Jag vaknade klockan 6 och gick ut och sprang en halv timme. Tyvärr kan jag ju knappt soringa längre eftersom mina muskler är för korta, så det gör galet ont och så. Men jag gjorde mitt bästa iallafall. När jag kom hem så ställde jag mig 10 minuter I duschen, och åt sedan frukost. En rostad macka och ett ägg.

Kaffe intogs också medans jag sminkade mig. Jag hade väldigt mycket dö tid denna morgon eftersom jag började skolan klockan 10. så jag kune chilla ganska mycket, och ta det väldigt lugnt när jag gick till tåget.


Jag anlände till Gumiyoji klockan 9:25 och skulle möta upp med Sora 9:30.

Jag köpte en vitamin booster dricka ( eller det är typ som en drickbar gele. Japaner har en förkärlek för gele alltså! Helt galet). Tillsammans gick vi upp till skolan (mördarbacken) klagandes på att det inte fanns någon skolbuss och sjungandes på on' sattache.( hon är den franska utbytesstudenten) haha, och hon tycker att jag har en väldigt söt och bra franska! Hihi gullen!

Iallfall.
Väl uppe I skolan kommer Skye och möter oss. ( om ni undrar varför det bara är vi tre så är det för att det just nu är Mid term exams, vilket betyder tre prov per dag. Men vi tre hade inga prov idag, så vi hade kalligrafi tillsammans ( som vanligt).



Skye " How much do you love me?"

Jag " HAHA I love you loads, why?"


 Och så ger hon mig en påse...


Med en All time low skiva! <33 Pookie<3


HAHHA, så jävla söt! Hon köpte den till mige ftersom jag kanppt har någon musik och så, och för att jag går runt och sjunger JAsey rae 24/7. hahha *lskar flickan!

Hihi, Fattar ni hur bra denna dag är, och klockan är lix bara 10 änn sålänge.


Inne I kalligrafi rummet så tar vår lärare upp tre stycken sådanna där fläktsaker ( som man fläktar sig med, ööh. se på bilderna nedan). Detta andvänds på sommaren och därför skulle vi skriva något fint sommrigt på dem!

Vi ägnade ungefär en timma till att öva på våra tecken. Jag började med tecknet Natsu ( sommar) men jag ville ha en annat, och läraren tyckte att mitt tecken var så fint så hon lät mig försöka med ett nytt. Alltså, det där lät lite konstigt jag vet, men hon menade på att jag lärde mig så snabbt och att det såg så proffisionellt ut att jag kunde få ett nytt tecken om jag ville.

så jag valde teckent för Svala ( fågeln ni vet?)

Kände att det inte fanns något mer sommrigt än det!

Hih


Our Calligraphy teacher, Our otehr teacher, Sora and Skye



Skye Painting

Me Painting.


Soo cute <3

Mitt under lektionen kommer en av mina favoritlärare in. Det är ju typ henne rum vi delar, så hon är ständigt där. OCh hon pratar alltid lika mycket och så. Men hon är världens gulligaste! Några gånger sedan kom hon och gav oss saft som hennes man hade gjort. OCh så ville hon att vi skulle smaka och säga vad vi tyckte och så.

Men idag kom hon in med DONUTS! AAAAAAAH! Jag älskar både henne och denna dag! Herregud!


Our Teacher, who gives us food We love her! hehu



My Donut<3




När vi började närma oss slutet av lektionen kom nervositeten över att måla på fläktsakerna! Shit. Ingen vågade börja och alla satt och garvade åt varandra.

"Skye borde börja för hon är minst, Sarah borde börja för hon är äldst, jaaa men Sora har hållt på längst hon borde vara en förebild och börja, men Skye är yngst hon kan börja OSV OSV!

Kaos.

Tillslut så sa Sora att vi skulle göra det tillsammans! HAHA det slutade med att jag började, skye hakade på några sekunder senare och Sora satt och asgarvade I säkert 20 sekunder!

Mina händer har nog aldrig skakat så mycket med jag blev väldigt nöjd med resultatet iallfall. Känns mysigt att ha ett sådant minne.


Bilder:




Efteråt går vi tre och Mio ner till Mcdonalds och äter lunch tillsammans. Galet roliga tider, och alla älskar min kamera. Så nu har jag ett hundratals osmickrande bilder på oss alla. Pinsamt. Haha


åt även pommes med glass som dipp, länge sedan sist! Saknart!




Love you both <3 hihi


Och hahahah! Imorgon så ska alla min vänner ha ett båt party. ( som jag tyvärr inte kan/får gå på men men.,.. what to do lix... ) Men haha, Sora ville bjuda In en kille och vi satt och pratade om det fett länge. Och sedan klommer killen och två av hans kompisar in. Men vi alla kände att det var taskigt att bjuda honom vid det tillfället eftersom hans ena kompis inte var bjuden. Men sedan kommer han och den ena kompisen ( den som redan var bjuden) ner och beställer något mer.
OCh jag slänger ut mig kommentaren " Sora, there is your chance!" och skrattar. O
Ch eftersom Sora är som hon är går hon raskt upp, ställer sig fett coolt brevid dem och frågar om han vill komma.
HAHA Mio och Skye kunde inte sluta skratta, medans jag försökte se så naturlig ut som möjligt både för soras skulle och min egen eftersom killarna titta mot vårat bor flera gånger. Men han ville komma och alla var nöjda. ( förutom deras vän kasnke på uppevåningen som fortfarande inte är bjuden.. hum.. )


Efter detta åkte vi hem. Och nu sitter jag här och väntar på att nadja ska logga in på skype elle msn. Hon suger <3

Funderar lätt på om jag ska skriva lite mer blogginlägg om min vecka eftersom så mycket har hänt men klockan är fem och mamma kommer hem snart så jag skiter nog I det. Jag får skriva det upp på min dator och sedan ta ner det på ett usb och Posta allt imorgon. Ska försöka för er skull! Hihi



Peace and love!


Now it is Wii FIT time! Hihi, Training here I come


nalex

hihi din dag låter bra och skye låter fett snäll. hihi all time low<3 ska skicka ner musik till dig, SNART<3

hihihi FÖLRÅT<3



<3: 2009-06-04, 13:54:52 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Tich

Åh, stolt jag är över sig gumman! Träning och everything.. :D Saknar dig!



<3: 2009-06-04, 21:03:07 | URL: http://Asiatic.devote.se
Tich

och faaan nu har du massooor av asiat kompisar och nu är jag inte din enda.. damn it!



<3: 2009-06-06, 13:57:12 | URL: http://chinesex.blogg.se/
C

Du har Skype och du säger ingenting till mig???? Min mamma sitter där varje helg och snackar i minst 3 timmar med släkten.



och NEJ Ticha ..vi är hennes enda chinese looking friends ok?! Vi är originella som f*n.


Tich

Jaa, vi får tänka så chally.. vi är dem orginella.. dun duun.. saraah du får ju förihelvete skriva lite tider till mig då du skulle kunna vara på skype så jag minst en gång i månaden kan höra av mig, hih :) <3



<3: 2009-06-08, 14:47:01 | URL: http://chinesex.blogg.se/
annica

Asså vi borde starta typ sarahs japanstore när du kommer hem där kan vi sälja sånnadär solfjädrar med tecken och grejs!! så tar vi pengarna och chillar fett bra lösning på arbetsösheten haha <3<3<3



<3: 2009-06-09, 23:11:10 | URL: http://annici.blogg.se/
Annika S

Hej Sarah, vilken fin blogg du har! Lyckades äntligen vrida adressen ur HL eftersom en viss "per-son" inte vill att jag ska net-stalka dig tror jag ;-)

Lycka till med sockergrejen,själv försöker jag avstå skumbananer, they do nothing for me. Annars kan jag meddela att du är ruskigt saknad här borta, men att vi är glada att du verkar trivas och ha snäll familj och allt sånt som vi hoppades.

Luv ya, osötade sweetie. kram A


sarah

Nalexen<3

haha, ja du ska l:tt fixa musik till mig baby!

Du vet, jag ringer dig idag.. eller f;rs;ker iaf? men f@r se om du :r online



Tichna och Challi: Ni kommer alltid vara de enda f;r mig! hihih



Annica: HAHA, ett japansk cafe hun, ett japansk cafe!

Annika: oh, s@ mysigt att h;ra ifr@n dig, allt bra?

"en viss person" suger<3 haHa

Hehe,, ja har redan failat sockerf;rbudet, men ska b;rja tr:na badminton tre g@nger i veckan So I reckon it should be okay!

Kramar<3



<3: 2009-06-11, 08:11:53 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
nalex

UPPDATERA



<3: 2009-06-18, 01:43:52 | URL: http://msvicious.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.