<3: 2009-07-08, kl 16:23:16 | <3: Allmänt

Its time for exucution. Its time to Execute.

Min sista dag som 17åring har varit helt okej asså!


Jag har gått I skolan, och vi spenderade lunchrasten till att titta på " A walk to remember" med tjejerna<3


Helt okej skoldag, men galet jobbigt med musiklektionen. Vi har nämligen dubbeltimma musik,
och här måste man lära sig spela blockflöjt. Jag har ju spelat det sen jag var typ 10 år så för mig är det helt dö trist.
Och att sitta I ett rum med 25 andra elever som tränar på ett musik stycke på flöjt suger.

Två timmar med folk som ger ifrån sig saker som inte ens kan kallas för musik.

Mums.


När jag kom hem så gick jag en kort promenade med Elijah. Han flyttar snart  (just nu bor vi typ grannar) och det suger men det var mysigt iallafall.

åt god ganska normal mat men Okaasan och det var mysigt. Satt någon timme och lyssnade på Celtic woman
och lyssnade på regent. Och pratade sedan en halvtimme med mamma.
Efter det spenderades en timme till att titta på Cool Japan med vanilj glass ( och blåbärssylt).

Cool Japan är helt klart mitt favorit program här! så himla braaa.

Handlar om Japansk kultur, och så är det utlänningar som kommenterar och gör små repotage.
Så det är halvt på japanska halvt på engelska.

httpä//www.youtube.com/watch?v=Oeh0MLf6hf0&feature=related


Efter det hände något som jag blev överlycklig för!

Pride and Prejudice visades på tv.

Asså, har haft cravings efter den filmen galet länge nu. Så himla mysigt att se den. ( och jaa jag grät puss.)

Now its 30 min left till I turn 18. HAHAHAHAHA omg.. I cant really believe it shsh..
shshshshhshs.... Mooo <3

    ( 30 min japanese time.. Ive still got 7 hours to go in Swedish time)


madde<3

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ÄLSKLING<3<3<3<3


pappsen

Grattis Grattis Grattis på födelsedan stumpan.


nalex

GRATTIS <3



<3: 2009-07-09, 00:07:29 | URL: http://msvicious.blogg.se/
"unikaste" (HAH! inga o, ae, oe)

I almost thought that I had missed your birthday!



"OMG muuuuuuuuum, I forgot Sarah's birthday ...and it's her 18-orsday and I always forget her birthday and aaaaaaaah"

"When was her birthday"

"9th" (oh please tell me it's the 9th)

"it's today"

"oh"



so I'm here to say



HAPPY BIRTHDAY MY WONDERFUL LOVELY ALWAYS AND FOREVER DORK SHIZUKA <3 I will continue to hate you until the end of this Universe!



beats you with love /your one and only CHAAAAALLY



(who turns eighteen in 16 days. Yes, you are allowed to pray for me)


Anna från EKS

GRAAATTIIIISS! Wihoo! Hipp hipp hurra! :) :) Har du fått några presenter än då? va? :D


boouuu

Grattis ^^ <333


Danne

Otanjou-bi Omedetou Gozaimasu!! :D

Fått några presentas? Kanske ett komma-hem-efter-kl-19 kort xd?


karin

Åh Grattis min fiina fina Sarah!<3<3



<3: 2009-07-09, 13:44:00 | URL: http://curri.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAAH, asså skyltarna dödar mig! :D



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.