<3: 2009-08-01, kl 21:45:39 | <3: Allmänt

Crazy Tired Sarah = CTS ??? he

Its nearly 5 am. Im awake.
It didnt help that I havnt slept at all. Bah.
WELL KYOTO HERE I COME! hhhaa


madde

jag satt hemma hos dig och väntade på att du skulle svara så att vi kunde prata som du lovat att vi skulle göra.


sarah

jaa, jag vet.

Saken var att jag satt mitt i en galet speciell middag, s@ jag kunde inte svara. ringde tillbaka en timme senare men da hadde du gatt hem. forlat!

under klockan, 5\8 var de enda timmarna pa hela dagen jag INTE kunde prata



<3: 2009-08-04, 07:23:33 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
Madde

hahahahahah^^ Såå typiskt^^ aja, vi¨får ta det nästa vecka eller veckan efter det. Hade tänkt att vara massor hos dig veckan innan skolan börjar, för att inte sakna Jonis så mycket^^



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.