<3: 2009-09-22, kl 14:04:45 | <3: Allmänt

Livs Bunkasai

Idag har jag varit pa livs bunkasai (skolfestival typ) dar vi lyssnade pa hennes violinkonsert!
Jatte duktig var hon, and I really have to applaud her for sticking to tha F*cking club for so long!

Funderar pa att ga och lagga mig nu, och sedan ga upp klockan 6 imorgon bitti, ata frukost i stillheten, baka appelkaka (som jag inte atit pa over 7 manader) och bara fa vara sjalv. Sedan ga en promenad och efter det gora nagot produktivt ( som att traffa ngn, eller plugga lite med ngn! )
Hoppas pa att det gar som jag vill!
BTW, sa om jag orkar upp klockan 6 sa ska mailet antligen skickas ivag till TICHNA, och lite bilder ska laggas upp.

Sa kolla in min bilddagbok imorgon kvall.. Finns kanske nya bilder dar da!

http://coulrofobi.bilddagboken.se/p/main.html?

Btw, ar lite smatt irri pa folk som jag inte hort av sig pa lange. Ofta... Assa, Ar glad for att manga hor av sig aven fast jag inte gor det, och for er som kommenterar! det betyder fett mycket!

HintHint- en kommentar ar alltid uppskattat sa att jag vet att ni lever -HintHint



Jag ar glad att jag har dig Liv.


anna från EKS

jag lever. Men sarah det är jätteviktigt!! Svara mig på msn eller mail! måste be dig om en tjänst


Danne

:EEEEE svara på mina mail så ska du få flera, it's a 2 way thing you know..


Alex lite coolare

"Btw, ar lite smatt irri pa folk som jag inte hort av sig pa lange."

Känner mig lite träffad (a) förlåt! <3


booouuu

Förlåt jag är skitdålig på att skriva mejl x'D <33 men jag försöker kommentera så ofta jag hinner :)

Skolan e fett cool :) jag är jättenöjd och mår jättebra och alla är massa snälla :D

Imorgon firar jag och max två månader ^^ hihi, så det är jag glad över :D och igår fick jag rosor av honom for no particular reason :P lol,, han e jättesoet ^^ <333

Det är väll typ inte så mkt mer som händer här borta i mulna sverige D: ehee <3



jag hoppas att du har det jättebra i Japan ^^ <3 Saknar dig :) <3


Hanna :D



Jag är en av dem som sugit på att höra av sig på sistone, jag vet D: Förlåt. Skolan är galen jag kollapsar av utmattning så fort jag kommer hem... och sen är det bara att försöka ta sig upp och börja med läxorna m.m. Skolan är ändå awesome <3 och jag kommer bli fet av all fika jag stoppar i mig XD

Saknar dig sjukt mycket, t.o.m Ante klagar på att jag tjatar om "den där Sarah" hela tiden... Hehe <3



Nej men förlåt sjukt mycket för att jag inte mejlat som jag lovade, jag är lite allmänt seg på att göra saker just nu.



<3



<3: 2009-09-23, 09:05:10 | URL: http://colorfusical.blogg.se/
Emily

Hej :) Jag känner mig lite träffad där, men precis som Hanna och fler sagt har jag varit jätteupptagen D: Känns som tvåan LÄTT kmr bli det jobbigaste året, dessutom har vi haft massa stora strukturförändringar i skolan som gjort läget jätteförvirrat...

Det låter iaf som du har det jätteroligt just nu, och jag är glad för din skull :D:D



<3: 2009-09-23, 14:58:05 | URL: http://www.tokyodarjeeling.blogspot.com
Anonym

...men ursäkta mig för att jag har ett liv att ansvara för. Suck Shizuka, ska vi ta om hur bra du är på att svara på msn också? VA VA VA?????



No grudges, vi är vana är vi inte?





<3: 2009-09-25, 22:31:43 | URL: http://chalisak.blogg.se/
Niklas

jag lever :D har varit lite dålig på att skriva ja :/ <3



tho, håller lite med människan som skrev innan mig :P skulle skriva betydligt mer om du svarade på msn haha :D



<3: 2009-09-27, 00:59:14 | URL: http://www.myspace.com/cvetkovski

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.