<3: 2009-05-18, kl 11:55:33 | <3: Allmänt

Ive seen it all. Jealous?

Nu ska jag berätta en landshemlighet för er alla!

I Japan äger folk ENDAST små hundar!Det är helt galet.
HAHA, Stället jag bor på är hundstället nummer 1, jag skojjar inte. Nära till en stor park, och mysiga, relativt stora hus är ju perfekt för hundar. Men saken är att det typ inte är hundar. Katter i Sverige :r typ st;rre! hahha

Det är små Yorkshire terrier, och tusen andra sorters terrier.


Det är chiuauor I galet många former och blandningar.


Små Chiba- ken hundar, som anses som stora här, och likaså shetlandsheep dogs De anses som stora hundar.

Under denna månad jag varit här har jag endast sett ca. 6-7 golden retrievers
 ( vilket säkert var en och samma hund) och en borderCollie.

HAHHAHAA jag är fast I landet med mini hundar!

Puss.
Btw.. Mina senaste posts har varit lite emo. Detta

är inte för att jag har värsta hemlängtan eller så. Utan mest bara för att jag kommer hem så sent och är så trött att det enda jag känner för är att klaga. Och äta friterad god mat. hehe



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.