<3: 2009-06-30, kl 13:48:10 | <3: Allmänt

BAH

DISGUSTING

I saw one of these today.


Yummy?
NO.

And btw..
Please comment more, and tell me whats happening in your lives.
Comments doesnt have  to be relevant to my blogposts. But I really want to hear from you all.
Like are you still alive? 
and whats up?
ANYTHING basically
Come on guys..
.


Hanna





Jag kom in på KSG which is AWESOME! :D



Mina föräldrar har eventuellt gått med på att betala en del av min Japanresa (typ hotellet) which is also AWESOME :D hehe



Jag sticker nog över till dina föräldrar idag och hämtar saker som ska till Emili och sedan till dig.



Jag saknar dig! <3 ^-^ :D




Pappsen

Ser ut att vara kul saker dom där.....

Har cycklat till jobbet idag.......15Km..Ska snart cyckla hem igen....15Km....

E man riktigt klok....

Puss


Anna

Idag har jag fått tandställning i underkäken, klippt mig, ätit glass, träffat mickis o fanny i v-by, köpt ett rosa linne och nu ska jag sitta hemma och ha ont i tänderna i en vecka :D .. Ehh ja. Igår levlade jag till lvl 64 på tibia.. Ooch.. Ja.. Jag tältade i helgen!.. Och.. patrik håller på o ta körlektioner i 1 mån framåt så jag lär va hemma rätt mycket nu så jag ska bara chilla i soolen. Det är fett varmt, typ 32 grader eller nåt! Är de hela tiden. crazy :D Puss jag saknar dig!! Tänker på dig varje gång jag åker förbi ditt hus :)


boouuu

jaaaduu, jag kom in på tumba ^^ de va fett nahjs :D sen kanske jag ska få pierca tungan :) de e också najsigt,, sen händer väll inte så mkt D: tråkigt sommarlov som vanligt x'D jag längtar till skolan,, känner mig som värsta pluggisen ^^

Det är stört varmt och alla dör av svett och värmesting x'D haha <3 eller vad det heter x'd



Saknar dig massor :) <3


Tich

Hejsan Sarah!

Skulle man kunna få din japan adress då jag som tradition tycker om att skicka vykort!

Jag är i Thailand as you know, och just nu är jag på en träningsresa typ. Haha, eller mer bli brun, bada, äta mat, träningsresa som går ut på att jag ska försöka bränna så mycket kalorier so möjligt då jag vill att mina muskler ska synas mer. Eftersom jag är rätt stor nu så ser jag så umpffbiff ut och jag vill ändå se slank ut. hehehe..

Som vanligt är det mycket träning i mitt liv, och jag äter mer än vad du kommer ihåg. Fortfarande tillsammans med min älskling. Nina mår bra. Hon har kommit in på sitt gymnasium typ st martins design linjen, passar henne puuurfect.

Jag har bränt mig, hehe. Och jag vill att du bloggar mer!



Saknar dig, och det vet du <3



<3: 2009-06-30, 19:12:11 | URL: http://chinesex.blogg.se/
nalex

jag lever som en fågel hoho puss



<3: 2009-06-30, 23:40:33 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Annika S

Eeewww not nice. I once woke up with a bat in my hair. Och jag kan skriva på svenska ja...glömde.

Jobbar på posten med jr, han jobbar hårt i värmen, jag jobbar ännu hårdare. Vad händer mer då, jo Sverige tar över ordförandeskapet i EU imorgon, alla tjatar om Michael Jackson, alla klagar på värmen, alla som är lediga badar, och skryter om hur mycket de badar, på facebook. Nu ska jag sova, för imorgon blir det flytt. Vi har fått fina tapeter, jr´s rum kallas numera "bat cave", mörkgrå väggar med mörkgrått golv...Jag har stjärnor på mitt sovrumsvägg, lejongult vardagsrum, träd i hallen (på tapeten, inte riktiga träd) och blommor i köket. Explosion i Boråstapeters affär, typ. Som på brittiska skolfoton på 80-talet, ser ut som explosioner i en Laura Ashley-affär brukar jag alltid säga, småblommigt överallt. But I digress... Sova var det ju. Natti natt.


sarah

Hanna:

Im so so so happy for you darl<3

Like, I know you could do it, like imagine if you hadnt applied! :)) hehu



Anna:

You know, this is exactly what you should write all the tuime so I know! haha, does the braces really really really hurt? can you eat normal food hah?

Aw! the tent thing sounds AWESOME, miss that really! hihi



bou:

Aw! thats awesome! remind me again, waht kind of school was it?

Movie thingy ne?

ofta you are longin for school... not okay. Im in school right now and it sux.

Japan is hot, rainy and really humid. you sweat 24/7 yucky,,



Nadja: LOL..<3



Annika:

But I love bats though! but in the hair, I wouldnt want that,.. haha

yeah, it gave me a shock when my mother said its about 30 C in sweden. but you dont have humidity be happy for that. Im dying here...

OH who is taking over in EU? I didnt know that. I miss being able to talk about policts and stuff. like interesting stuff, not only boys, and "what did you do this weekend". bah..

eevryone loooves facebook... not..

HAHAHAHHAHA VA?! he got a room that is that dark. bah you should buy pink curtains and a big bright light! haha

but, the apartment sounds really pretty, pictures please! haha




sarah

Ticha, Ill try to get hold of you on Msn <3


Alex lite coolare och lite häftigare!

Sommarlov, typ dega vid TVn o datorn, bilat runt i nordsverige/norge o lite sånt. Star Wars maraton om ett par dagar annars händer typ inget :P

Ska iofs på sthlm jazz o sen bär det av till danmark för att lära mig vindsurfa haha, kommer bli awsome!



saknar dig! <3


karin

Hejee :)

Jag har precis kommit hem från erics land i småland, vi har solat och badat :) ikväll ska jag malin och förhoppningsvis anna baka cheesecake hemma hos malin som har ff, önskar så att du hade varit hemma!

Saknar dig.



<3: 2009-07-04, 18:42:18 | URL: http://curri.blogg.se/
Tich

Maila mig sarah, för jag har ingen dator.

Maila din adress. så skickar jag nästa gång jag är på itnernet cafe



[email protected]


Malin

Hej älskling! Just nu sitter jag och äter amerikanska pannkakor till frukost för jag behöver inte jobba idag (för det är dåligt väder) Det är jättemysigt.

Igår var jag Karin och Hjalle på parkteatern och såg en jätterolig pjäs, förväxlings komedi :D

Senare ska jag träffa en jättefin pojke som bad om mitt nr när jag och Hannes var på berns för några veckor sen! Woho :D



Cheesecaken som Karin snacka om blev jättegod! Anna, Patrik och Mickis var också med, du skulle vart där! Jag saknar dig jättemycket, löv ya! <3 <3 <3



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.