<3: 2009-07-12, kl 07:55:39 | <3: Allmänt

its a big world, and time is ticking.




I just got out of bed... hehehhee

 its 14:55. . . aweeeesome.
Do you all understand how tired I am, thats why no posts about my birthday and weekend has come up yet.
Srrry :(


nalex

ditt hår har blivit längre och blondare!

fiiin bild



<3: 2009-07-12, 12:39:06 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Tichaa

Klart jag kan berätta för dig. Jag vill tatuera in mamma och pappa fast på thailändska på handlederna. Pappa på högra och mamma på vänstra. Jag älskar min familj och de är alltid där för mig.

Sedan håller jag på att designa vad jag ska ha på sidan. Jag försöker kombinera typ tribalfjäril, bambu, hjärta på ett snyggt sätt. Det ska självklart vara svart inga färgsprakel här.

Så här sitter man och försöker göra någonting fint, haha :D



(kommenterade på ett gammalt inlägg så att folk inte läser för mycket, hahaha)



Vem vet när du kommer hem kanske jag har massa tattoos och är coooling..



<3: 2009-08-06, 12:48:56 | URL: http://chinesex.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.