<3: 2009-08-23, kl 13:44:15 | <3: Allmänt

21 Augusti

Okej, jag ber om ursakt for dalig uppdatering men jag har faktiskt haft fullt upp.

Vet att de tar en dalig bortforklaring me sa ar det bara. Om jag hade internet pa min dator skule jag kunna uppdatera 24/7 typ, eftersom jag anda inte kan sova pa natterna. Men nu ar internetdatorn placerad I koket vilket begransar min usage. Haha


Okej, jag tankte lagga upp lite bilder nu. Eftersom jag inte orkar skriva egentligen.

Forst kommer bilder pa Ariel <3 Bara for att jag saknar henne!


Best Group, Best Team. Love you Black Cherry<3
Never had so much throatburn in my entire life. But its not that strange though, we spent 90% of our time laughing.
 Weell.. we wernt funny at all prob, but come on Poo trees and stuff like that will always be in my heart<3



 -Im going to post some pictures, cuz Im to damn lazy to actually write that much.
First of all pictures of Ariel cuz I miss her crazy much<3



Har aven spenderat storsta delen av min tid den senaste veckan till att secondhand shoppa.
Det var nog min trost for att inte musikallagret blev av.. Jag menar vem BRYR sig om nio pers fick Svininfluensan?
Jag ville verkligen traffa alla mina vanner igen och gora allt jag alskar. Svininfluensan forstor mitt liv (allt som saknas har ar ett dramaqueen anfall och dorrar som smaller!)

Tankte dock inte posta allt jag kopt, men gor nog det pa min bilddagbok. 
      http://coulrofobi.bilddagboken.se/p/main.html?#0
Men jag lagger upp nagra av sakerna jag inforskaffat har bara for att!




 






Och det far racka! hihi

-Ive spent nearly all my days this past week shopping. Ive found so many good vintage stores in harajuku!
The musical camp was Cancled due to Swineflu, so I blame them for my shopaholic behaviour.



Idag var en underbar underbar dag. Den spenderades med Llydia och Gussieboi<3
Tycker att det ar helt Awesome att han faktiskt kommit ner till tokyo nu, funderar att valdgasta honom pa ambassaden dar han lever lyxliv och ater svensk frukost.
Efter mycket forvirring mottes vi upp i shibuya, och dar kilade vi runt lite vilset. Tillsut bestamde vi oss for att ga till karaoke. BRA IDE japp. Vi sjong allt irfan Rammstein till barbiegirl och hade det allmant trevligt. HAr flera videor pa gustaf nar han sjunger. Jag vet inte hur han gor det men han lyckas lata som en perfekt kopia av allt han sjunger. Riktigt sott.<3
Efter shibuya at vi kebab, och pa kebabhaket stotte vi pa ngn kand martialartstvUsagrejs brosa. Jag hangde inte riktigt med, men Foto pa honom och gustaf finns nu.
Vid halv 4 tiden lamnade vi shibuya och tog oss till Harajuku, dar vi gick och gock och gick runt.
Men jag hade det trevligt och saknar redan den dar langa blonda.



KARAOKE


The pic was one of those unexpected failure ones. So we both look kind of natural. Cute heh.

-I met up with Llydia and Gustaf today in Shibuya. We went to Karaoke = a really fun day.
I missed the dude so I was happy to see him again, and Im contiplating whether to go to the embassy and pay a suprise visit to him. And eat his swedish food... moahah.


Tichaaa

Måååååste bara berätta att jag gjorde mitt första damförsök i lördags!!! (mål i rugby, första försöket i damlaget alltså). As coolt, jag var typ snabb som vinden och ba: shooofff sprang förbi alla och rundade dem, hahaha.

Men vår tränare var fett favoriserande i lördags och valde ut alla de snabbaste i ett lag och resten i de andra laget. Så det snabbaste laget (som jag var med i) i var laget som skulle vinna och kallades A-team. Hahaha! En tränare som gör sånt, det gillar jag!



Men vi vann vår match med typ 56-0. Och B-laget vann med 19-0. Så aja liksom.. Men när du kommer hem tycker jag att du ska testa rugby, it's fun och man gör så jäävla mycket. Rugby är en av de bästa sakerna som jag har testat på i hela mitt liv! Gör samma sak som mig.. haha :D Miss you baby!



<3: 2009-08-24, 00:00:36 | URL: http://chinesex.blogg.se/
Madde

du måste sluta säga att du är dålig att uppdatera^^ Vi vet, vi förstår, sluta må dåligt över det nu^^ svininfluensan förstör allt^¨ Alla har panik så fort någon hostar^^ DRAMA Dina kläder som du köpt är sjuuukt fina. Har kommit på att jag är GALET mycket kläder. Kan inte köpa nya, är fullt^^ hehehe .. (A)



Ha det bra söt<3 Har värsta planen för kalas när du är hemma. Vi ska såå leka pirre purjulök (A)



Och btw så kommer inte jag kunna skicka din present, för Jonis bror raderade alla filer från hårddisken. Det var två timmar film som vi skulle bränna till dig. Hela vårkonsterten plus massa annat kul.. Men ska försöka fixa lite filmer och skicka.. <3 PUSS



aja annars mår jag bra. Ska leka med din mamma och hanna imorgon. Känner att jag behöver vara dryg och elak^^ hehe.. jaaa (A)


booouuu

ingen fara att du inte orkar uppdatera :) det blir bättre om du faktiskt känner att du har lust :) jag har blivit värsta tegalningen btw XD dricker te typ hela tiden ^^ kan inte äta ordentligt nu för jag piercade tungan för typ två timmar sen :P lol,

jag hoppas att du har det jättebra i japan !! :D <333 miss you <3


Hind

ditt liv är för najs och JA jag är avis!!! JapanTÖNT


nalex

asså haru färgat håret?

den ena skjortan va cpsnygg när du kommer hem då jävlar och du SKA ha presenter till mig

GUESS WHAT?!!?!?!

FYLLER ARTON OM EN TIMME OCH 43 MINUTER HIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIHIH



<3: 2009-08-27, 22:17:44 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Tichaaa

Hej söt.

Fyller ju år nästa vecka.. har en middag på lördag. Om du vore hemma skulle du vara hedersgästen. Saknar dig, bajs!



<3: 2009-08-28, 22:23:55 | URL: http://chinesex.blogg.se/
ida

Hej där!

har addat dig på msn så vi kan pratas vid om pris m.m !

mvh Ida



<3: 2009-08-30, 19:17:53 | URL: http://idzs.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.