<3: 2009-04-10, kl 11:26:35 | <3: Allmänt

PuRiiKUUraaa<3

My first PURIKURA





This was A GREAT day. Im really happy!
Thanks guys




Hihi. Vi hade ett " garden party, Welcome party"
Here are some pictures.



Otoosan


Brother to, Okaasan



IHih, hope you like the photos!.



PEACE!


PS.
Sakuuuuuuura


Sakuuuuuuura

And... I had to buy a school bag... hehehhehehehee


bouu

AAAAA PURIKURA!! omgomgomgomgomgomg jag blir så avundsjuuuuuk :'( <333 du verkar ha värsta fina familjen juu :D <33 söt äru också :D vi saknar dej här borta i kalla kalla sverige -.-' <333


anna

Mer bilder! Ta bild på ditt rum t.ex? :) Vill se hur du har det!



<3: 2009-04-10, 14:24:14 | URL: http://tibia.blogg.se/
madde

har ingen aning om vad pukonågonting är men kul för dig ^^ haha. glad påsk btw^^hoppas duäter mycket ägg ^^



<3: 2009-04-10, 16:44:24 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
nalex

JAG VILL OCKSÅ:(

jag saknar dig



<3: 2009-04-10, 17:48:43 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Hanna

PURIKURA!!! :D <3333



Fina bilder fin familj (byt med min snälla :P) haha

Men vi saknar dig grymmmmmttttt mycket!!!

Vi har en sån där digital fotoram nu i köket som mamma laddat med en massa gammla bilder... DU ÄR TYP MED PÅ ALLA! T_T jag blir sjukt sentimental när jag ser dem ;_;;; Jag saknar dig! <333


Chaaaaalz

Namnlapparna är MVG.



Orka att du köpte en fin skolväska. Vad hände med att "ta hand om ryggen".



Jag ska förresten börja kalla dig för Blondie nu. Godnatt.












Mamma

Morfar undrar varför du måste grimasera på alla bilder?



Det gör jag med faktiskt!

Kram



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.