<3: 2010-01-21, kl 06:58:08 | <3: Allmänt

21 Januari 2010.

Sitter just nu med min egna laptop. Är jag en hemsk människa om jag säger at jag är ganska så lycklig åt att våran "hemma" dator har gått sönder?
Det är ju därfor mina å ä ö fungerar, och också därför jag orkar uppdatera med bilder och sådant! haha.

Klockan är kvart 14.50 och jag slutade innan lunch idag. Japanska tredjeringare har för tillfället fullt upp med att studera inför sina exams. vilket gör att Januari är halvdagar och Februari inget alls.
Jag åå andra sidan är andraringare här, så jag går i skolan men mitt schema påverkas av tredjeringarnas frånvaro.

Ja, så nu sitter jag här iallfall, har otroligt tråkigt och har så mycket saker jag "borde" göra.

Städa
Lämna min flyttkartong på posten
plugga
skriva mitt tal
skriva min sida i AFStidningen
Göra klart några presenter
Skriva brev
OSV OSV...

Kartongen och AFS saken är väl de viktigaste iofs. Tidningsatikeln ska vara klaridag ( så att jag kan lämna den imorgon) och Flyttkartongen vill jag skicka så fort som möjligt eftersom det tar runt 2-3 månader för den att komma fram.
Mentalt orkar jag inte skriva Artikeln (ska göra det iallfall... :c) Eftersom den ska vara handskriven med fina bilder och japansk text.
Fysiskt orkar jag inte leta upp postkontoret, lämna av in 20kg tunga flyttkartong. Skriva på en massa papper, skriva fel på hälften eftersom jag inte fattar vad de menade.. Börja om. Osv.
Min största begrännsning är väl att den väger 20 KG.
Men om jag inte gör det idag måste jag vänta till helgen ( om det är öppet då dvs. ) för imrogon ska de laga hissen, och eftersom jag bor i ett höghus kommer det vara OMÖJLIGT att få ner kartongen...
so what to do what to do?

Jag väljer att vänta på att Liv slutar skolan så att hon kan följa med mig och sedan ta en fika ihop.
Har lätt väntat på henne länge nu, och hon svarar inte på mina sms.
Men, är man utsvulten efter lite intelligent utbyte, och starbucks med någon man älskar väldigt mycket så är man!

This is me, live from japan... OVER AND OUT. hahah



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.