<3: 2009-05-15, kl 14:11:12 | <3: Allmänt

Puss.

T h e   l i g h t s   o u t ,
I   s t i l l   h e a r   t h e   r a i n ,
T h e s e   i m a g e s   t h a t   f i l l   my   h e a d.



Hihi,
 Nu ska jag titta på alla Melodifestivalbidragen, och äta Doritos.
Hittade sådanna här, och det är gott. Jupp!

 Hoppas att ni alla Makes me proud, och tittar på Finalen imorgon!
 Det kan inte jag göra, så detta får duga!
Hihi


PUSSAR och kärlek från fisklandet ( aka. Japan )


Hanna

Självklart gör man det XD saknar att du inte är med och kollar som vi brukade när vi var små thou T__T


madde ^^

Jag och Jonis ska lätt vara true och titta på melodifestivalen<3



<3: 2009-05-15, 18:14:09 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
nalex

hehehe cute hatar melodifestivalen så nee asså:(



<3: 2009-05-15, 18:36:41 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Danne

Melodifestivalen failar :(

Och vårt bidrag ska man ju inte ens prata om, går ju inte höra vad hon sjunger o.0


bou

Jag tycker inte om melodifestivalen x'D men jag kan kolla en stund bara för din skull :) <33 hihi



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.