<3: 2009-05-16, kl 11:11:33 | <3: Allmänt

I've seen the future, so I already know.


Det är normaliteten och de små sakerna man saknar när man inte längre har dem.

Jag saknar att komma hem en söndageftermiddag.
Då lördagen tillägnats filmer med vänner och natten likaså. Att komma hem lägga sig I soffan
och se oprah, Americas next top model och How I met your mother.
Att sedan gå ut I trädgården där pappa griller, och Ablah hängivet ligger vid hans fötter. Väntandes på mat
( som pappa kommer ge henne). Hjälper mamma med Aioli och dukar bordet.



Sommar.


Det är sådanna saker man saknar.

Saker som att helt plötsligt bestämma sig för att åka in til lstan med sina vänner bara sådär,
eller att sitta på burger king I 5 timmar och bara prata och skratta!


nalex

saknar att göra det med dig.



<3: 2009-05-16, 13:36:28 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Madde

Sötis, sluta sakna allt ^^ HAhaha. Jag är seriös^^ Du har fett mycket sommar där^^ Förstår vad du menar dock ^^ MEn du klarar dig och snart kommer du vara hemma och hata dina föräldrar och tröttna på att ablah tigger och att vi alltid ska retas med dig ^^ hahahahaha

ÄLSKAR DIG <3<3<3



<3: 2009-05-17, 15:04:15 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
Madde

Vi saknar dig också<3 Men tiden går fett fort och snart är du här igen<3



<3: 2009-05-17, 15:10:41 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
Malin

Tänk på alla oss då! Vi saknar vår Sarah <3 Hihi, men tänk inte på oss egentligen, ha kuuul!

Massa pussar!!! :D <3<4<5<Sex?


CHALLE

SHIZUKA gissa vart jag ska i sommar?!?!?!?!



TAILANDIA BABY! :D :D

ok snacka om att jag strör salt i dina sår men jag tänkte liksom att jag då bara är 3(?) timmar ifrån dig. Så vad sägs om att ge mig adressen nu då you little BEEP?



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.