<3: 2009-05-05, kl 14:09:23 | <3: Allmänt

Idag.

Idag var vi på bio och såg Slumdog Millionaire.

 Filmen var väldigt bra, men inte riktigt min sorts film. Speciellt inte att se på bio. Men jag rekomenderar dock att se den. Men vänta till den kommer ut istället för att betala massor av pengar för att se den på bio! Haha//

Saknade lätt popcorn. Jag gillar inte att vara fattig. Hemma är jag ju också fattig men där kan jag ju ta med mig popcorn hemmifrån. det kan jag ju inte här.


Middagen idag var galet god. (r;sti och kyckling)
Det behövdes verkligen. Skakade och trodde jag skulle spy...
 tror att jag har sockerbrist. Eftersom jag inte har några pengar kan jag ju varken köpa choklad eller cola. HAHA. Inte okej..


I helgen ska vi på AFS orientation, det ska bli underbart! på lördagen ska jag ta med mig pannkakor som lunch, och om jag yckad göra bullar imorn ska jag ha med mig dem med! Hihi..


Hanna

Slumdog millionaire <3 tyckte jag iaf XD haha




Anna-Lena

tyckte ockå at den var ok men trodde att den skulle var mycket bättre i och med at den har blivit nominerad i så mycket.



<3: 2009-05-05, 14:57:22 | URL: http://varjedagraknas.blogg.se/
Malin

Då kommer du sluta äta socker och då kommer du bli smal och inte få diabetes! Great! :D <3



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.