<3: 2009-05-11, kl 13:15:48 | <3: Allmänt

DYRT DYRT DYRT

Nu är det såhär.

Jag vet och tror att några av er har tänkt att skicka mig födelsedagspresent(er).

Jag tycker dock att en bättre ide är att vänta tills jag kommer hem, och ge mig min 18års present när jag fyller 19 istället!

Kommer lätt ha ett bullkalas då och alla eventuella 18 ( eller 19 ) årspresenter kommer då vara välkommna.


Att skicka saker hit ifrån sverige är DYRT kära vänner <3


nalex

skiteri, förvänta dig en låda från mig och annica hihi



<3: 2009-05-11, 17:10:38 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Malin

Smart du är! Men säg mig, vill du att jag ska spara en chokladask ett år eller får jag äta upp den och ge dig en ny? :D Hihihihih <3


Hanna

Skickar saker med Emili :D dock så skulle din avskedspresent vara lite 18-års från mig och Bou :D


madde

Du tror det själv eller?! Ofta vi inte kommer skicka något. Du är ju knas ju.. Du kan ju alltid låtsas vi inte kommer skicka något, men jo. det kommer vi^^ Har redan planer på vad (A) Mohahaha



<3: 2009-05-11, 22:13:46 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
Mamma

Gäller det oss också?? HIHAHOHI

Nä tänkte väl det :D


sarah

Nadja:

Ni :r galet s;ta, men ass@.. kolla upp preser och s@dant f;rst! hihi..

D:remot kan du f;rv:nta dig ett mail d]:r jag skriver ltie saker som ni m@ste k;pa in. hehu



Malin: Du f@r g:rna :ta upp den f;rst och sen ge mig en ny hahha <3



Hanna: :lskar halbandet bara s@ ni vet hihi<3

Madde: Samma som nadja d:r.. hhihi. men tbw nej har inget bad



Mamma: ni betalade ju Japoan resan. Vill endast ha typ en skansenbes;k och lite s@dant svenskt n;r jag kommer hem! hihih


Malin

Hihihihi, puss! <3


Tich

Sarah, jag drömde om dig härom veckan. Saknar dig grymt! Har ju massa skvaller att berätta så du kan än en gång sucka åt mig och tycka jag är knäpp och säga ditt realistiska och neutrala råd som får mig att få ett "Ahaaaa"-moment och banka in lite vett i skallen. Ingen ger mig smarta råd längre så jag simmar i knäppgökarnas bäck pga avsaknaden av någon som kan hålla mig på jorden



<3: 2009-05-14, 19:53:50 | URL: http://asiatic.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.