<3: 2009-03-01, kl 23:11:55 | <3: Allmänt

My world keeps on turning, but Im stuck in your mind.

Mums, har du någonsin slickat någon i ögat?
 Tror inte det va.

Har du någonsin blivit slickad i ögat då?
 För det har jag!


Mycket har hänt på sistone, eller rättare sagt. Med tanke på att det varit lov så har min värld stått ganska still. Men tack vare några av mina underbara vänner så har jag fått uppleva att bli slickad i ögat! det ni.
    Jag känner avundsjukan hehu.
För att göra lång historia kort, så hade Jag, Nadja, Alex, Niklas och Olle ett Sagan om ringen marathon härom dagen. (AWESOME)
I trötthetens sinneslag utbrister Nadja att hon vill peta mig i ögat, vilket jag genast går med på. Jag menar, hur ofta får någon chansen att peta i ett öga? 
Efter flera minuters Fnissande  Asgarv, och flera minuters snea blickar ifrån pojkarna bestämmer vi oss för att hon ska få slicka mig i ögat! 
 
Jag älskar dig Nadja<3
Kvällen var iallafall väldigt trevlig, och sällskapet även så. Måste dock säga att jag gillar er alla, trots era otröttliga försök till att göra mig spyfärdig ;) Jag tror att Nadja kommer vinna Cheeseburger tävlingen btw.. sry Alex.



Igår så Jobbade jag hos Mormor. Hon är urgullig och hade sett till att vi kunde ha en middag nu med släkten innan jag åker. Söt! Ska se till att jag skickar brev till henne när jag är borta eftersom hon inte har något internet.


Jag och Nadja kände att vi helt klart skulle åka in och fota på i gamla stan.

Jag och Nadja kände att vi helt klart skulle åka in och fota på i gamla stan. Självfallet så tänkte vi inte igenom detta nog, och åkte in på kvällen. Hehu.. Dumbasses...
   Ganska många foton blev det, så jag bjuder på ett

Xoxo.

Ps. Grattis till Karin och Pillis som båda fyllde 18 år den 27 Februari
  Ps2. Förlåt Gustav för att Fikan inte blev av och att jag sög på att titta min mail!


nalex

älskar hur du lägger upp texten!

hahah, jag älskade att slicka dig (i ögat)

JAG KOMMER ÄGA ALEX, btw

hihi älskar dig



<3: 2009-03-02, 16:49:21 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Hind

ingenting slår upp mot sista dagar innan man reser :D ps. japannörd :)



<3: 2009-03-02, 23:01:50 | URL: http://moipetit.blogg.se/
Hind

ingenting slår upp mot sista dagar innan man reser :D ps. japannörd :)



<3: 2009-03-02, 23:04:15 | URL: http://moipetit.blogg.se/
Booooooooooouuu

DU FÅR INTE VARA DÅLIG PÅ ATT KOLLA DIN MEJL NÄR DU ÄR I JAPAN KVINNAH?! D:



att bli slickad i ögat verkar som en upplevelse XD <33 hehe, har din blogg som startsida så att jag inte glömmer att kolla den :D fett stolt


Tichaa

This is my blogg. Så remeber it!

Älskar dig!



<3: 2009-03-03, 21:59:44 | URL: http://chinesex.blogg.se/
Alex lite coolare

Ni e sjuka i huvudet på riktigt!

Nadja kommer ALDRIG att vinna mot mig! Never! :P


Sarah

HAHHAHHAHAA,

Bou: att bli slickad i ögat VAR en stoor upplevelse i mitt liv<3 hahahah, aNaaaawws <3 vad gulli du är!!



alex: Joooo det kommer hon. :q



<3: 2009-03-04, 18:26:07 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
Sarah

HAHHAHHAHAA,

Bou: att bli slickad i ögat VAR en stoor upplevelse i mitt liv<3 hahahah, aNaaaawws <3 vad gulli du är!!



alex: Joooo det kommer hon. :q



<3: 2009-03-04, 18:26:49 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
gustaF

Nu när jag hör hur upptagen du är med ögonslickningar och sagan-om-ringen-marathon så förstår jag att det nog kan vara lite svårt att hinna med allt.

Ne.. men det e lungt.

Kul att jag blev nämnd i din blogg btw!!



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.