<3: 2009-03-23, kl 05:06:15 | <3: Allmänt

ingen dator just nu.

It will be easier writing this in english, cuz this tangentbord doesnt have a a o.
 Anyways, right now Im home alone, but its fine Im gonna study soon. (Y) 

I just wanted to tell you all that I cant post anything right now, sorry guys!
Later I will try to see if I can use My familys internet in my computer, but then I have to ask first and such!
 When I get internet, prepare for a looooong post, and maybe an email if your lucky!

Mom and dad. I really want to talk to you on skype, so I will ask if I can use it tonight, or something


LOVE YOU ALL
 xoxo SArah


Mamma

Var det något särskilt/viktigt du ville gumman? Vill du att pappa ska ringa på vanliga telefonen hem till er? Det kan han göra även om det inte var viktigt om du vill det. Säg bara till.



Svara gärna på mitt mail som jag skickade häromveckan.



puss Ma


Malin

Hoppas allt är bra gumman, längtar efter att få höra mer <3


Anna

Berätta allt som häänder! :) Jag är ivrig att ta del av din värld. Eh, ja. :) puss!



<3: 2009-03-23, 23:37:39 | URL: http://tibia.blogg.se/
annica

youre alive women! <3 saknar dig galet! men ha de så himla kul och uppdatera MYCKET! älskar dig för mycket!



<3: 2009-03-24, 18:42:00 | URL: http://annici.blogg.se/
Tichaa

Haha, tänkte typ aa, men om jag köper en dagscreme så kanske hon är skolan och bara har en väska då kan hon inte bära omkring på en jobbig burk utan då såklart ska den vara i miniformat och så får du fylla på den lilla när den är slut eller någoot :)



Nu hoppas jag att du tänker på mig när du använder sådant, mohahaha! För KINESEN kommer du verkligen inte undan.. we're everywhere!!!



Jag saknar dig sjukt mycket gumman. Men fy fan vad najs att du har det bra och diggar din familj!!! Jag hoppas du får det sjukt roligt och så ska du komma hem och berätta EVERYTHING för mig + att du ska börja träna med mig ;D Mahahahaha!!!



Älskar dig!



<3: 2009-03-24, 20:48:25 | URL: http://chinesex.blogg.se/
Chalisa

Aigoo~ Sarah som annars sitter framför datorn med internetfönstret öppet mestadels av tiden är nu utan det???? HAHAHAHA Åh, vad jag är ond.



Nu kan du ju utnyttja min kära gåva. I'm such a smarty and Smarty <3 Shizuka.


nalex

gulle, saknarey.

keyboard heter det, btw*:



<3: 2009-03-25, 19:17:00 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Sarah

Challi.



Jaaa du har alltid varit evil. JAg har iofs skrivit i den varje dag. f;rutom ig@r haha!

Har kommit f;rbi ditt meddelande puss:*



<3: 2009-03-26, 09:27:44 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
Sarah

Challi.



Jaaa du har alltid varit evil. JAg har iofs skrivit i den varje dag. f;rutom ig@r haha!

Har kommit f;rbi ditt meddelande puss:*



<3: 2009-03-26, 20:51:01 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
bou

Sarah!! Väntar ju på att du ska uppdatera här ^^ <333 vill ju veta vad du har för dig!! :D



hoppas det är braa


UPPRÖRD CHALLI

VA?! men vafan människa hur stort skriver du? Skriv med mindre bokstäver ffs! Young lady MAX en sida...



...PER DAG om jag får be. Jag ska ju inte behöva skicka en ny eller ge dig pengar för att köpa en finare i japan...typ.


UPPRÖRD CHALLI

(postar igen för den verkar inte vilja komma med förresten SLÄCKTE DU ALLA LAMPOR 20.30 IGÅR (lördag)????? Earth hour hint)



VA?! men vafan människa hur stort skriver du? Skriv med mindre bokstäver ffs! Young lady MAX en sida...



...PER DAG om jag får be. Jag ska ju inte behöva skicka en ny eller ge dig pengar för att köpa en finare i japan...typ.



Sätt dig och plugga nu tönt. Puss <3

ps. lyssnar du på japansk radio? Har du nån DBSK låt än? :D :D

ta dig inte tiden att svara förrens i nästa inlägg.



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.