<3: 2009-03-10, kl 13:00:13 | <3: Allmänt

EDWARD <3

FREDAG

I Fredags hämtade jag upp jag upp mitt Visum på ambasaden. Måste säga att Killen som jobbar där är otroligt trevlig, och tycker att hans stil är lite bättre än de flestas.
Nadja följde med mig, hihi. Otroligt bra sällskap tyckte jag.
Dock missade jag tåget som vi skulle med så hon fick vänta i spånga. Men jag köpte polly så allt löste sig! 
                       (Tror att choklad skulle vara bästa alterativet i hur man uppnår Världsfred)
På ambassaden så var det en Kille som bestämmde sig för att vara lite trevlig, och försöka föra en konversation med Nadja. Tror inte riktigt den tösen är gjord för att prata fritt med främmande människor. Men hon lyckades iallafall kläcka ut sig att det inte var hon, utan jag som skulle åka till Japan. Och att hon inte kunde någon Japanska.


LÖRDAG

Lördagar är till för att sova på.
 Det har alltid varit min livsfilosofi och jag står fortfarande fast vid det.

 
Denna lördag misslyckades allt det. Jag gick upp klockan 7... eller mer 7:40 då Jonas sparkade upp mig.
( han var gulli och sov hos mig även fast han då var tvungen att offra sin lördag. All Creds till honom<3)
Men ialla fall. Så fixade jag mig, lite sådär halvt. Och så sprang vi till bussen. 118 skulle ju gå 08:23 så den skulle vi ju hinna med utan problem. Väl på busshållsplatsen påpekar Jonas att bussen inte går förens 09:09.
Jag hatar när man tabbar sig när det gäller helgtider asså! Men vi hann iallafall med 179.

I spånga inser jag att jag aldrig kommer hinna i tid till våran general repetition i  skolan. Så jag ringer mamma och ber henne köra mig till skolan, vilket hon faktiskt går med på! UnderbarT!
Jonas struntade i att hoppa på sitt tåg och valde att vänta med mig istället, fin som han är.

Annica var också sen! villket jag nästan ska skriva igen.
Annica var SEN. hahah, alla som känner henne förstår att detta är något stort. och hela vägen till skolan satt Mamma och hon och mobbade mig. Jag valde att inte lyssna.

Generalrepetitionen gick otroligt bra, och Madde Jonis Annica och jag bestämde oss för att gå och äta på Bk.
    (Jag har aldrig någonsin haft Cravings för Mc D eller Subways eller nått. Men jag tror att Bk har stulit mitt hjärta)
På väg tillbaka inser jag att jag faktiskt ska köra till Helene Sjöholm. Och Ocool som jag är börjar jag gråta. Grät och grät och grät. Hon är ju andledningen till att jag bleb Musikalintresserad. Har älskat henne sedan jag kan minnas. Krisina från duvemåla är ju en del av min uppväxt och har format mig till den jag är idag. Hur larvigt det än låter.

I villket fall som helst vågade jag prata med henne, och fick min textbok ifrån kristina från duvemåla signerad. Underbart Himmelskt. Hon var otroligt trevlig, och verkligen jätte söt! Önskar att alla kändisar skulle kunna hålla fast vi en så jordnära attityd.

Efter Ingivningen av vårat hus, (som är anledning till allt ovan) så åkte jag hem till mig för att göraiordning middagen.
Jag hade ju bestämt att vi skulle äta Fonude hemma hos mig.
Alex, Niklas, Olle, Madde, Nadja och Annica.
Vi åt och åt och åt. Trodde verkligen Alex skulle spricka! hahahaha. Men, det var väldigt mysigt. Älskar er!
Efter Fonduen så kom även Jonis förbi, och vi betämmde oss för att spela DISNEY TP.  ÅH mums vad kul det är!

Vi körde i lag:
- Jag Madde
- Jonis Nadja
- Annica Alex
- Niklas Olle

Annica och Alex fick alla otroligt lätta frågor, som tex. Vad heter apan i Aladdin?
 Och De tog ledningen snabbt. Värt att nämna är att Annica är helt värdelös på allt som har med disney att göra. Helt borta är hon ;) haha. Hon blev överlycklig när det var något om tex, Askungen för då visste hon åtminstone vad det handlade om!
hahahah, har nog aldrig skrattat såhär mycket åt ngn i mitt liv!
 (älskar dig annicen!)

Jag och Madde vann btw!
Vi var tre stycken som stod på upploppet i ca. en halvtimme. Men vi tog hem segern!


 Jag har helt normala vänner.

 Alex lyckades alltid bli attackerad av dippen.

 som sagt....

 Nadja lockade jones hår... UUH.


Anyways, så var Lördagen en väldigt bra lördag och det var sjukt trevligt att ni alla kom!



VÄRT ATT NÄMNA:
Någon timme på Lördag natten spenderades på en såkallad "klassfest". Ganska värdelöst, men trevligt att träffa folk man inte träffat på länge.



Anna fyllde 18<333 Grattis älskliing! <3




Söndagen spenderades med Annica! <3 mysigt.
 
PEACE!


Hind

gud du åker snart :(



<3: 2009-03-10, 13:38:48 | URL: http://moipetit.blogg.se/
Tichaa

Måste påpeka att jag INTE blev bjuden på klassfesten.. Ganska synd faktiskt, men men man överlever



<3: 2009-03-10, 20:11:18 | URL: http://chinesex.blogg.se/
Amanda

Jag visste inte ens att det fanns en apa i Aladdin </3

Sju dagar kvar nu, helt galet.



<3: 2009-03-10, 23:55:32 | URL: http://velvetdust.blogspot.com/
nalex

hahaha, älskar ambasadden, ska lätt dit och ragga killar!

roligt att annica var sen och lördagkvällen kickade ass, mhmmhmhmhm. VILL DU DÖ!?!?!?

KORV MED BRÖD?!?!

du förstår hahahaha orka att jag skrattar trött tjej!

btw är jag visst gjord för att prata med fritt främmande människor.. ofta du inte visste det, blir grymt besviken nu sarah.. :(

CHOKLAD+DU=världen hmmh<3



<3: 2009-03-11, 00:08:16 | URL: http://msvicious.blogg.se/
booouuuuu

Men men men fett mysig helg juu T_T

Igår kom jag på att du typ åker nästa vecka, mamma hade glömt att vända sida på kalendern och jag typ fick panik och dog lite T
_T DU ÅKER TILL ANDRA SIDAN JORDKLOTET NÄSTA VECKA SARAH?!



Jag tror fortfarande att jag inte riktigt fattat det T
T


Sarah

Hhaha, söta är ni alla!



Amanda: Jaag vet! helt sjukt:O

tiden går så jävla fort, började packa igår.. jag är helt förvirrad asså!



Nadja: Åhå, älskar dig babe! kände att jag inte kunde förklara korv med bröd incidenten bra nog. Men vi förstår<3 hahah.

AHHAHAAHHHAHA, ofta du är gjort för att prata med fritt främmande människor! LOL. nej<3



Bou: Nej poor bbe! men du kommer på Fredag ne?





HIHIH. jag ska till Japan.!



<3: 2009-03-11, 12:19:23 | URL: http://jpnsa.blogg.se/
annica

jag vill bara säga att jag ska ligga i hårträning i disneyfrågorna tills du kommer tillbaka!

OCH sarah jag är mänsklig så jag kan också komma för senT! hahah

Å våran söndag ägde, du är finast!

Älskar dig!!



<3: 2009-03-11, 17:53:29 | URL: http://annici.blogg.se/
karin

allt blir väl till vad man gör det..eller nåt, men jag är ju alltid jobbigt positiv. Men det är synd när folk är dräggfulla! jag tror det var mysigare tidigare på kvällen men jag var ju inte där då :) hoppas du inte tycker att min fest blir värdelös bara för att det kommer finans alkohol.



<3: 2009-03-12, 19:55:10 | URL: http://curri.blogg.se/
Madde

Haha helt underbart<3 Lätt att choklad är lösningen, ingen har fattat det bara (A) HAhaha, har precis tryckt i mig mig choklad, och chokladkakor. Fick orgasm typ, var sjukt gott<3 BAra så du vet (A)

Jonis hälsar att han är sjukt stolt över sin pudelfrisyr ( btw målade jag en fransmustach på honom SÅ GAY!!!! ) Det var allt (A) ÄLSKAR DIG <3



Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.