<3: 2009-04-12, kl 11:19:35 | <3: Allmänt

IKEA






HIHIIHIHHIIHIHIHH! 
Bilden säger allt!

 

Besökte Ikea idag med Okaasan och Otoosan. vilket självklart betydde "Sverigemat shopping"!
Nästa helg ska jag laga en påskmiddag, är galet nervös. Men det löser sig nog... 
hoppas jag.
Kära familjen,
jag kommer ringa er någon dag framöver, för att lära mig hur man exakt gör köttbullar osv.
 haha

Dagens inhandling//

Två st STORA Marabou daim Choklader

Dubbla chokladhavreflarn

Ballerina

Ahlgrens Bilar

Nöt choklad

Sill

Min familj köpte även//

Gravad lax (till nästa helg)

och

brunsås till köttbullar.

Jag är lycklig, och jag önskar er alla en RIKTIGT GLAD PåSK!! hiihi


madde

Ska jag förstå vad som står där? Är det min dator som har damp för jag fattar ingenting(A)



<3: 2009-04-12, 12:51:54 | URL: http://lillmuppen.webblogg.se/
nalex

hahahah glad påsk sötis



<3: 2009-04-12, 13:35:13 | URL: http://msvicious.blogg.se/
Hanna

Till er som har en lika cpad dator som mig och madde så står det såhär ungefär :D





"HIHIIHIHHIIHIHIHH!

Bilden s ä ger allt!



Bes ö kte Ikea idag med Okaasan och Otoosan. vilket sj ä lvklart betydde " Sverigemat shopping " !

N ä sta helg ska jag laga en p å skmiddag, ä r galet nerv ö s. Men det l ö ser sig nog...

hoppas jag .

K ä ra familjen,

jag kommer ringa er n å gon dag fram ö ver, f ö r att l ä ra mig hur man exakt g ö r k ö ttbullar osv.

haha

Dagens inhandling//

Tv å st STORA Marabou daim Choklader

Dubbla chokladhavreflarn

Ballerina

Ahlgrens Bilar

N ö t choklad

Sill

Min familj k ö pte ä ven//

Gravad lax (till n ä sta helg)

och

bruns å s till k ö ttbullar.

Jag ä r lycklig, och jag ö nskar er alla en RIKTIGT GLAD P å SK!! hiihi"


Hanna

Sarah jag hatar dig lite för att det typ tog mig ett tag att faktiskt fatta vad som stog cty T_T



Var inte närvös! Du är sjukt duktig på att laga mat me and Bou knows XD Serri när du kommer tillbaka får du laga den där goda grytsaken till oss igen!



Glad påsk! <333 :D


Du vet nog

Ahaaaaaaa

Du gjorde det där för att få in å, ä och ö! Blev du irriterad för att det stod glad PASK eller?



Iaf, glad pask på dig med Shizuka. Bäst för dig att du kan laga minst 5 japanska rätter efter din lilla "there and back again" trip. Jag förväntar mig en japansk buffé när du kommer tillbaka.


niklas

Godis :D :D


niklas

godis :D :D


Hind

för rolig sara :D



<3: 2009-04-13, 21:19:15 | URL: http://moipetit.blogg.se/
nalex

gud vad jag saknar dig



<3: 2009-04-14, 00:14:13 | URL: http://msvicious.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.