<3: 2009-04-19, kl 05:18:52 | <3: Allmänt

hehu

Okay, :ns@l:nge har bara Emma fr@gat mig n@gra fr@gor f;r mitt n:sta inl:gg.
S@ fr@ga p@.
L:mna era fr@gor i kommentarrutan


booouu

Okej vet inte om det här är en fråga riktigt ^^ men om du skulle typ beskriva en vanlig dag :P typ från att du vaknar tills du går och lägger dig? ^^ skulle vara roligt ^^ <333


Malin

Hur är familjen?

Är det inte läskigt i skolan? Förstår du något? Vad har ni för lektioner?

Hur ser din skoluniform ut????? :D



Jag saknar dig jättemycket! Du var med i min jätteflummiga dröm jag hade inatt, hah. Du tittade fram där och sa hej och jag ba: "Du borde inte vara här! Du är ju i Japan!"

Hihihihihi <3<3<3<3<3<3


Hanna

När kommer du hem? T__T fast det vet jag typ XD



Men men typ som Bou beskriv en vanlig dag ^-^ <33


karin

Hejee, är skolan typ en internationell skola eller är alla där japaner utom du?



<3: 2009-04-20, 17:41:47 | URL: http://curri.blogg.se/
boouu

JUSTE! (typ viktigaste frågan häraa!!)





HUR ÄR MATEN ? VAD ÄTERU FÖR NGT VARJE DAG ?:D tänka med magen


Anna

Hur ser ditt rum ut?

Är skolan värsta pluggishskolan, där alla är typ uberbarn?

är japaner typ superbra i skolan?

berätta nåt kul som hänt! gärna om flummiga japaner, eller nån kulturkrock? eller nåt. Ja. Säg nåt. :)



<3: 2009-04-20, 22:03:32 | URL: http://tibia.blogg.se/
Mamma

Jag håller med många andra. Beskriv en hel dag i detaljer så vi kan se den för oss.

Och fota av hemma så vi får se bättre hur du bor.

Kram Ma


karin

kulturkrockar är alltid kul! Något awkward moment liks?


GammelHanna

Hmmmmmmm, jag är lite nyfiken på hur det gick för dig att fixa påskmiddag till familjen och vad de tyckte om den? Sedan undrar jag också om du äter ngn japansk mat överhuvdtaget? Skriver nästan bara om donuts o Gyllene Måsen o liknande. Har du shoppat något som inte är ätbart?

Kram


Challyyyy

Jag vill bara säga att dina snabel-a-å:n och kolon-ä:n är äkta fail. Så nu en fråga...



Vad snackar japanska ungdomar om?


Tich

Hur blir det med idrotten?!?! När ska du börja träna? :O



<3: 2009-04-22, 10:40:17 | URL: http://Asiatic.devote.se
annica

Jag tänker ställa frågan som jag vet att alla egentligen vill veta.. är japanska killar så snygga som du trodde? haha i wanna know! (men de skadar ju inte om du beskriver en dag och sånt.. haha) <3



<3: 2009-04-23, 22:53:29 | URL: http://annici.blogg.se/

Tell me all of your secrets.

Name please Save?

Email will not be published

URL

Hey.. hey you know.